Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øjenbetændelse.
  • #1   30. dec 2011 Den skal blive tilset af en dyrlæge og så for du dråber med det smiley
    HAr selv lige være turen igennem

• #2   30. dec 2011 okay, og de dråber er ikke nogle man bare kan købe på apoteket eller sådan noget?

• #3   30. dec 2011 Nej det er det ikke smiley

• #5   30. dec 2011 okay tak i to, så må jeg lige finde en der gidder køre min vuffen til dyrelægen smiley

• #6   30. dec 2011 Afhængigt af hvor slemt det er, ville jeg i første omgang rense med saltvand - bade det 5 gange om dagen - og se om det gik væk.

Jeg ville være blevet ruineret, hvis jeg tog til dyrlæge hver gang et af dyrene enten havde problemer med øjnene... - sidst jeg gjorde det, var for en måned siden, fordi den ene kat, fra den ene dag til den anden, ikke kunne åbne sit ene øje - men ved let øjenbetændelse (også ved mig selv), bader jeg i saltvand!!!

Det er i øvrigt meget fornuftigt, at dyrlægen undersøger dyret, før udlevering af medicin, for der er stor forskel på behandlingen af en hund med en ridse på hornhinden, og en med generel betændelse!

• #7   30. dec 2011 Der kan være mange årsager til øjenbetændelse... Det kan være en infektion eller et fremmedlegeme eller allergi... jeg ville smutte en tur forbi dyrlægen hvis det er første gang det sker.... Vores har allergi så vi behøver efterhånden ikke få ham tjekket mere, men kan bare få nogle dråber, men jeg vil råde dig til at smutte forbi dyrlægen, så du ikke gør noget forkert... Man skal jo have den rette medicin til det.... smiley

• #8   30. dec 2011 maria: det er ikke første gang, han er 1½ år, og har heldigvis kunn haft det 2 gange,men jeg tror jeg smuttter forbi dokter dyr smiley

• #9   30. dec 2011 OK, men var der en årsag sidst? eller det var der selvfølgelig, men hvad var den? Hvis det er samme slags der kommer igen og igen kan man være heldig at dyrlægen bare giver medicin uden undersøgelse, men når det kun er anden gang på 1½ år, er det ikke sikkert de bare vil udleverer medicin.... Men ja det er nok bedst at snakke med dyrlægen for en sikkerheds skyld... Det er jo ikke tila t vide hvad det er jo smiley
    God bedring med ham...

• #10   8. jan 2012 Hej alle jer der kom med råd, vi kørte til dyrelægen med ham, fik nogle dråber, og nu, erfet en uges tid er hans øjne raske igen smiley
    tak alle sammen for hjælpen smiley

• #11   8. jan 2012 Det var godt smiley

• #12   9. jan 2012 Ja smiley

Kommentér på:
Øjenbetændelse.

Annonce