{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
874 visninger | Oprettet:

Robert .
Robert .
Tilmeldt:
6. mar 2009
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 14

inden min hvalp kommer hjem? {{forumTopicSubject}}

Hej alle, godt nytår.

Jeg Får min dejlige nye hunde hvalp, en SBT hjem om en måned.

Jeg er netop igang, med at bestille, alt til hunden. Men kender i nogle gode sider hvor jeg kan Finde hunde halsbånd og snor osv.

Når jeg Får min sbt hjem, er den 8 uger.
Men ved ikke hva str. den bruger i halsbånd osv. kunne i evt- hjælpe ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  inden min hvalp kommer hjem?
  • #2   1. jan 2012 mht. halsbånd, så find et fesent hvalpehalsbånd (gerne et tyndt et, så den kan vænne sig til det.. evt kattehalsbånd) og en billig snor.. smiley

  • #3   1. jan 2012 Jeg er enig. Spørg eventuelt opdrætter, om halsmål, og køb et billigt midlertidligt halsbånd - ved man kan købe nogle hvalpepakker med både snor og halsbånd til næsten ingen penge - så den kan komme ud og tisse på hjemturen også. Ellers så tag hvalpen med i butikken og få købt halsbånd samt sele og snor. Husk nu at købe et hundetegn.

  • #4   1. jan 2012 Halsbånd med "klik-evnen" har det med at springe op pludselig, hvis hunden f.eks. trækker i snoren pludseligt. De er nemme for hunden at miste, hvis uheldet skulle være ude.

    Det er gruden til at jeg aldrig bruger det. Køb et halsbånd som du kan se ikke er for småt, men heller ikke for stort. Er du i tvivl, så hellere lidt for stort end for småt.


  • Robert .
    Robert . Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 14
    #5   1. jan 2012 jamen venter nok til han er hjemme så smiley

Kommentér på:
inden min hvalp kommer hjem?

Annonce