{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.240 visninger | Oprettet:

anmelde amstaffhvalp {{forumTopicSubject}}

Sidder med en blandet følelse af, om jeg skal tage kontakt til politiet om at min veninde har en amstaff hvalp? smiley

Det ville skære dybt i mit hjerte, hvis jeg skulle være skyld i at den blev aflivet, men samtidig synes jeg ikke den har et værdigt hundeliv.

Jeg kom hjem til min veninde i dag for at hente nogle ting, jeg var der højt 5 minutter, hvor hun først lægger ud med at skubbe det hårdt væk med benet da den er på vej ud ad døren. Hunden begynder at stå og knurre af mig, og hun tager fat i nakkeskindet og kyler den op i sengen, selvom hunden står der og knurrer af mig, har jeg så ondt indeni, over hun dog ikke bare kunne sætte sig ind i hvordan man har hund...

udover det kunne man se alle ribben på den, og jeg spørger hende om den ikke skulle have noget mad, dog siger hun at der stå mad fremme til den hele tiden. jeg spørger så hvad hun fodrer med, hvor hun svarer: " det ved jeg ikke, alt mulig forskelligt"... hmm suk -.-

Hun er typen der opholder sig med folk fra banditos hver eneste dag, hvilket jeg ikke tror vil præge den positivt...

hvad ville i gøre i denne situation?? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  anmelde amstaffhvalp
Kommentér på:
anmelde amstaffhvalp

Annonce