{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.122 visninger | Oprettet:

Hund væk i Skagen {{forumTopicSubject}}

Blev ringet op i morges af en som vidste jeg har 4 små hvide hunde. Hun mente en af den lå i hendes have og sov. Jeg havde dog alle mine 4 hos mig i sofaen men tog selvfølgelig hen til hende for at få fat i hunden.
Hunden var gennemblødt og lå og rystede midt på fliserne i hendes have. Jeg prøve at nærme mig meget langsomt men hunden var skrækslagen og fuldstændig umulig at komme til både for mig og for Cleo som jeg havde taget med.
Hunden flygtede ud af haven og vi fulgte efter et langt stykke vej. På et tidspunkt mistede vi dog hunden af syne.

Hunden er sidst set ved tiger FM på Skarpesvej. Den er omkring 20-25cm høj og er hvid. Dens ene øre er måske lidt mørkere men det var svært at se fordi den var så våd.
Så kender I nogle med sådan en hund i Skagen må I endelig give besked.


Kommentarer på:  Hund væk i Skagen
  • #1   5. jan 2012 hunden er stadig fri og har nu lige været på hubertusvej. Den er meget våd og meget meget bange - man kan ikke komme tættere end 20 meter på den så den er stort set umulig t fange - derfor kunne det være meget meget belejligt hvis en ejer til hunden kunne findes. Har ringet til gud og hver mand men ingen aner hvem som ejer den lille hund... Spred meget gerne budskabet

Kommentér på:
Hund væk i Skagen

Annonce