{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.376 visninger | Oprettet:

Michelle M
Michelle M
Tilmeldt:
13. sep 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Hund er væk {{forumTopicSubject}}

Det bliver en lidt længere historie for at i kan forstå sammenhængen. For mere end et halvt års tid siden boede der en anden mand hos min mor. Han blev hurtigt gode venner med min hund, Nino, og kunne godt finde på bare at tage ham med sig og være væk i flere dage, uden vi vidste hvor han var. Efter det halve år, flyttede han ud og tog enlig bare Nino med sig, min mor syntes i starten at det var rart at få hjælp med pasningen, jeg havde ikke tid til at hjælpe det år pga skolen, eksaminer og en længere udlandsrejse. Der er dog sket det at Dan begyndte at tage Nino mere og mere som det passede ham, og min mor kunne ikke rigtig gøre noget ved det, han havde nøglen til huset osv. Nu har han så meddelt at hunden "er stukket af" hvilket man kan tolke bogstaveligt talt, eller også siger han det bare fordi han selv vil beholde hunden. I hvert fald, vi vil meget gerne have Nino hjem.
Hvor han er "stukket af" ved vi intet om, og hvor Dan er, ved vi heller intet om, han har dog tit taget ind til Christania. Det er en måned siden, men da jeg var i udlandet har jeg først fået det at vide nu, og min mor har først lige været nede både ved politiet og ved internatet og meddelt det, så nu prøver jeg lykken herinde. Han er en meget specielt udseende hund, så i burde ikke være i tvivl! Hvis i ser ham med en mand, er det altså IKKE hans hund. Håber virkelig at i vil hjælpe, han er meget menneskeglad og er en blanding mellem en Basset Hound og en Labrador, i kan se min gamle profil i linket nederst.

http://www.hundegalleri.dk/galleri/47001-blanding_af_racer_nino

Det er et ret gammelt billede af mig og Nino, men der er bedre billeder inde på Linket


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund er væk
Kommentér på:
Hund er væk

Annonce