{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
646 visninger | Oprettet:

Bliver hun ked af det? {{forumTopicSubject}}

Godaften derude smiley
Jeg kom sådan til at tænke på noget her til aften, noget som mig og kæresten har snakket om et par gange...

Vores Alma kan godt virke ret såret når hun slipper en mandeskid og vi griner af hende...

Hun trækker sig, og gider faktisk slet ikke snakke med os, hun fnyser gerne og lægger sig med ryggen til.

Kan hun mon forstå at vi griner af hende??
Og bliver hun mon ked af det når vi har gjort det??

I så fald er vi stoppet med det, for uanset hvor lavt vi har fniset af hende, så har hun altid vendt sig om og kigget på os som om det bare slet ikke var sjovt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bliver hun ked af det?
  • #3   6. jan 2012 Hehe, jeg er åbenbart ikke den eneste der har en sådan en pige-hund der er lidt fin på den... Sån' da altså *GG*

• #5   6. jan 2012 Mor til tøserne

Uha ja, de øjne kender vi også alt for godt hehe smiley
    De kære hunde altså. smiley

• #7   6. jan 2012 Det da også hyggeligt nok, bare de ikke lugter, altså sådan rigtig rådden hehe smiley

• #9   7. jan 2012 Jeg tror at grinen ad og det kropssprog som følger med virker dominerende/overmandende på hunden, så den derfor føler sig underdanig - det har intet at gøre med det vi forstår med grin/gøre grin med - den føler, at I har en lidt voldsom eler i hvert fald underlig adfærd, som den ikke helt forstår, og så bliver den utryg.

• #10   7. jan 2012 Prøv f.eks at grine ad den på andre tidspunkter. Det at hunden har slået en ordentlig skid, tror jeg den er helt kold overfor - det er menneskenes reaktion der trigger.

• #11   7. jan 2012 Gizmo bryder sig ikke om at jeg griner højlydt af ham på noget som helst tidspunkt. Tror det er som Mie siger, det er sære lyde og fremmed kropssprog der giver reaktionen.

Når det så er sagt så se lige det her fjæs *GG*
    (link fjernet)

Jeg grinede så tårene trillede og tog billeder af den stakkels hund der fór rundt med en kasse på hovedet og ikke kunne få den af og slet slet ikke syntes det var sjovt at jeg bare grinede af ham i stedet for og hjælpe smiley

• #13   7. jan 2012 vi overtog engang en dværggravhund, da ejeren fik kraftig astma, hunden var på det tidspunkt 4 år. Kort efter vi havde fået ham, kom der en kraftig sniger, og vi sagde næsten i munden på hinanden: puha hvem er det der fiser!! - fandme om hunden ikke lagde forpoten hen over øjnene og gemte sig, hold op vi kom til at grine. Nævnte det for tidligere ejer, og de kunne så bekræfte vores oplevelse, det gjorde han hver gang der blev spurgt til fisens ejermand smiley

• #14   7. jan 2012 Tazz bliver flov og sikkert også ked af det, hvis jeg griner af ham, når han prutter.
    En aften var det helt vildt og meget høje prutter og endte med jeg grinede hver gang. Enden blev han gik helt bagerst i stuen, gemte sig ved reolen så kun hovedet stak frem og han kunne se mig. Han fyrede en af der, enomr høj, så han rejste sig, lugtede til gulvet, og så helt forskrækket ud og her lå jeg flad af grin. Så kom han tilbage og listede sig op bag mors r*v i sofaen. Der blev jo grinet uanset hvor han gjorde det. hihi.

• #15   7. jan 2012 Michael. Fy da. hi hi. Ja, måske han har haft den tanke. Ellers har han tænkt, hun griner sgu uanset hvor jeg gemmer mig, så kan jeg jo lige så godt ligge hvor jeg plejer. ;-0

Kommentér på:
Bliver hun ked af det?

Annonce