{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.214 visninger | Oprettet:

Øv hvor bliver jeg ked af det. {{forumTopicSubject}}

Jeg bliver ked af at skal tænke tilbage på hele forløbet med Ginga men ved også godt noget af det er min egen fejl men bliver så ked af det indvendigt af at skal tænke tilbage på min stakkels pige smiley

Her er forløbet som jeg også har skrevet som min anbefaling på deres Facebook side.

Jeg altid været rigtig glad for Slotsbyens Dyreklinik de har altid været behagelige og behjælpelige. Men jeg føler mig røvrendt i forhold til den regning jeg har modtaget på forløbet da jeg den 10 april måtte aflive min hund Ginga grundet et sprængt korsbånd. Jeg skriver først nu da der er gået noget galt og jeg ikke har modtaget regningen før i slutningen af november. Jeg fik dengang et overslag på hvad det vil koste da jeg ikke kunne finde ud af hvordan Ginga sku komme hjem. I En kasse og begraves i vores helt nye have hvor hun aldrig havde været eller i en urne så jeg altid kunne have hende med mig. Overslaget lød på omkring 1800kr hvis jeg tog hende med hjem efter aflivningen og 32-3300kr hvis jeg vil have hende i en urne. Dette overslag fik jeg mens min hund var bedøvet. Og dyrlægen kan ikke være i tvivl om at penge havde noget at sige når jeg spørg med tårnede rendene ned af kinderne! ( vi havde lige købt hus, så det var altså mange penge også lige at sku bruge) men jeg vælger at hun skal have en urne. Da Ginga er aflivet kommer en anden ung pige ind og spørg hvad farve jeg vil have urnen i. Der kan jeg vælge mellem farverne sort, blå og hvid. Selvfølgelig skal den være hvid når nu Ginga er hvid. Hun spørg så om jeg vil have navn på og ja det vil jeg da også gerne. Jeg tænker ikke over prisen da jeg allerede har fået et overslag for hvad det vil koste og det lød på 32-3300kr. I starten af maj kommer jeg efter urnen klar til at betale men bliver sendt ud af døren med et venligt smil der godt kunne se at det var lidt hårdt at hente min hund i en urne igen. Jeg ringer derfor dagen efter og ligger en besked og ber dem sende regningen på mail som de plejer og dette gør jeg 2 gange med en lille uges mellemrum. Derefter går det lidt i glemme bogen da vi har nok at se til med nyt hus. Nu har jeg så modtaget regningen som en rykker1 (hvor er en første regning??) Og beløbet er på 4000kr det 7-800kr mere end jeg blev oplyst dengang OG det er ikke fordi der er et rykker gebyr på. Nej. Det er simpelt hen fordi jeg har fået en speciel urne der er glaseret istedet for en standart urne (alle de 3 urner jeg fik at vælge imellem er glaseret) som koster omkring 200kr mere + 4-500kr for at få skrevet navn på!!
Jeg føler mig noget så røvrendt over at jeg dengang spørg ind til hvad jeg skal give endda FØR min hund ER aflivet og så EFTER den er aflivet så kommer de ind og stiller spørgsmål som koster mig penge uden min viden. Jeg mener at Slotsbyens Dyreklinik burde tage ansvar og slette de 800kr fra regningen men det vil de ikke.
Og så har jeg jo ikke andre valg. Synes bare ikke det er en fair behandling men det er jo nemt nok for dem bare at gøre som de gør da jeg jo ikke er deres kunde mere...

Ved ikke rigtig hvad jeg vil andet end ud med det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv hvor bliver jeg ked af det.
  • #1   29. dec 2014 Ja der jo nok ikke noget at gøre andet end betale. Kan dog godt forstå du har det på den måde. Vores dyrlæge var rigtig sød til at fortælle os hvad priserne ca var da vi skulle aflive vores. Og sagde selv vi skulle vide at det ville kosten en del ekstra hvis vi valgte glasset urne og navn.

    Også ret sent de sender en regning, min dyrlæge havde lagt regningen ved da jeg hentede urnen og sagde du betaler bare når du har fået det hele lidt på afstand.


  • #2   29. dec 2014 Der vil altid være en grip parat til at plukke dig, så snart den mindste svaghed spores. Det gælder også ved menneskebegravelser. Du har mistet et menneske/dyr og er ikke lige i humør til at forhandle.
    Når min hund dør, kan de lave sæbe af den, det bliver ikke mig, de kommer til at plukke.
    Hvor var Ginga altså lækker smiley


  • #3   29. dec 2014 Æv for en kedelig oplevelse...og så midt i en i forvejen trist situation smiley

    Har desværre selv en kedelig oplevelse fra det samme sted smiley


  • #4   29. dec 2014 Nej der er jo nemlig desværre ikke noget jeg kan gøre. Heldigvis så dækker forsikringen selve dyrlægeregninger så det er "kun" de 800kr jeg skal ligge men jeg står også og er lige ved at købe hund hund og pengene hænger altså ikke lige på træerne så sagde meget bestemt og fast at det var fint jeg sku nok betale men det bliver når jeg har pengene og ikke før! Og det tror jeg de god tog men nu må jeg se når jeg skal betale de 3200kr

  • #5   29. dec 2014 Vibeke- de er blevet solgt tror jeg de sagde så det er nok derfor at de rent faktisk sender den fordi den nok også hos dem er gået i glemmebogen og så er økonomien nok blevet gået igennem og det er også fint nok jeg har jo forsikring som betaler selve regningen men ikke den for urnen...

  • #6   30. dec 2014 Altså først vil jeg sige at det gør mig ondt med Ginga.

    Når det så er sagt, så vil jeg altså mene at det er dig der skal sørge for at få regningen og få den betalt. Sådan sat på spidsen. Når der pludselig er gået 6 måneder og du af den ene eller anden grund ikke har betalt, så er det jo klart der kommer rykkergebyr på.

    Om hvorvidt det er fair med de ekstra 800 kr eller ej, så er jeg lidt splittet. For det er de færreste ting der er gratis, men samtidig kunne de godt have gjort dig opmærksom på det.


  • #7   30. dec 2014 Jeg ville lige få fat i dem og høre om der er regnet rigtigt?

    Jeg har lige fået aflivet min mutte, også på Slotsbyens - Også med glasseret urne med navn. PLUS askesmykke. Det blev under 4000.

    Så det lyder underligt at det skulle blive dyrere for dig... :s

    Men ja, det er møg ærgerligt, når regningen er højere end forventet.


  • #8   31. dec 2014 Nu som - jeg har ringet 2 gange og bedt om regningen samtidig med at vi har købt hus og bygget om osv så jeg har haft regninger for RIGTIG mange penge så ja den er smuttet for mig at den ikke var blevet betalt. Men som jeg også skriver er de 800kr IKKE ET RYKKERGEBYR. De er udelukkende for urnen og nej jeg forventer ikke noget er gratis men jeg forventede lidt når jeg havde spurt ind til prisen at den lå aller maks 200 kr over de beløb jeg blev oplyst.



  • #9   31. dec 2014 Einstein- regningen lyder på 4000kr 800kr for urnen og 3200kr for at jeg kom ind dagen inden med hende hvor hun fik smertestillende og så hjem igen og møde op dagen efter til bedøvelse så de var sikre på at det var korsbåndet

  • #10   31. dec 2014 Jeg syntes bare du skal betale, der er desværre ikke så meget andet at gøre. Men ja de kunne da godt lige have informeret om at det ville blive dyrere, det gjorde min dyrlæge i sin tid. Der gav jeg 4000 ca. for urne som var standart, og for at han blev brændt alene og ikke masse brændt.

  • #11   31. dec 2014 Det her er ikke et spørgsmål om jeg skal eller ikke skal betale!

    Jeg ved godt hvad jeg skal.


  • #12   31. dec 2014 Det må du undskylde, havde bare forstået det sådan at du var i tvivl om hvor vidt du ville betale. Men kan godt forstå du er træt af det, og oven i flytning med mere.

  • #13   31. dec 2014 Nej slet ikke ved godt der ikke er andet at gøre jeg synes bare ikke det er en fair behandling:(



  • #14   31. dec 2014 Nej men nogle dyrlæger tænker ikke over at indformere om at det bliver dyre desværre smiley

  • #15   31. dec 2014 Men det er vare uåndeligt for det er jo inden for en halv time at jeg får overslaget til hun er aflivet og de kommer og spørg om det andet og med hunden i tankerne er det jo klart at jeg ikke tænker over at det bliver dyrere da hun jo har givet mig prisen.

    Men ja jeg betaler men har også sagt at det er når jeg har pengene og der går altså lige noget tid


  • #16   31. dec 2014 Ja de kunne godt have tænkt på at du var følelsesmæssigt påvirket. Men kan du ikke få en afdragsordning?

  • #17   31. dec 2014 Jeg spurgte og det har aldrig været et problem men nu er jeg ikke deres kunde mere så det vil de helst ikke.
    Men har tænkt bare at betale de 800kr lidt af gangen.


Kommentér på:
Øv hvor bliver jeg ked af det.

Annonce