{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
675 visninger | Oprettet:

Underlig adfærd! {{forumTopicSubject}}

Choco har længe reageret lidt underligt overfor os men også overfor Chica, det hele startede med når han lå i sofaen og sov så kunne han pludselig ud af den blå luft begynde at knurre, samt skælde ud som om noget var galt , uden nogen eller noget havde rørt ham. Vi kontaktede self. Dyrelægen som har undersøgt ham men kunne intet finde galt ved ham. Det er nok godt to år siden nu. Nå men intet er blevet bedre, vi har taget ham og sat ham på gulvet når han har udvist denne adfærd for at stoppe den og evt. Se om dette ville hjælpe, men ham kan nu også vise dene adfærd på gulvet og vi vil ikke straffe ham hvis det er fordi der er noget galt. Nu har vi jo valgt at beholde aslan og han har derfor self. Samme vilkår som de andre hunde herhjemme, men choco er også begyndt at knurre af ham og skælde voldsomt ud selvom aslan kun røre ham. Og denne adfærd er ved at gøre mig nervøs nu fordi jeg vil bestemt ikke have at han ødelægger den lille.

Er der nogle gode ider til hvad vi evt. Selv kan gøre eller evt. Forslag til hvad det kan være?

Vi har en aftalt tid med dyrelægen i næste uge, men hun er ikke sikker på hun Kan gøre noget når han er undersøgt men jeg foreslog hende selv om man evt. Kan prøve nogle smertestillende og se om det virker(tænker han kunne have ondt et sted man ikke lige kan finde)

Håber på der er nogen med gode råd eller ligefrem nogen der har prøvet noget ling?

Ønsker bestemt ikke choco skal have det dårligt!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Underlig adfærd!
Kommentér på:
Underlig adfærd!

Annonce