1.113 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

En lille undersøgelse En lille undersøgelse

SUK! Hvor jeg HADER at gå tur samtidig med alle andre!

Men en lille undersøgelse:

Du kommer gående med din hund uden snor. Du ser en anden person, som også har sin hund løs. Den anden kalder sin hund til sig og giver den snor på. Hvad gør du?

A) Kalder hunden til dig og giver den snor på?
smiley Du kalder din hund til dig og går forbi personen med din hund løs for det kan den godt finde ud af?
C) Du stopper op og råber: "den gøøøøør iiiiiikke nooooooget"?

Du kommer med din hund i snor. I den anden side af vejen står en person med sin hund i snor og siger: søge, søge, mens personen kaster godbidder i græsset. Hvad gør du?

A) Går bare forbi
smiley Slipper knappen på flexisnoren, så din hund fiser hen til den dybt koncentrerede hund, som står og spiser godbidder?
C) Udfører B + bliver sur, når personen beder dig om at fjerne din hund

Du kommer gående med din overglade hund i snor. Den vil meget gerne hilse på alt og alle. Du ser en person komme i mod dig, som går helt ud på græsset (og op på en lille vold) for at komme forbi jer. Hvad gør du?

A) Holder hunden tæt ind til dig og forsøger at fange dens opmærksomhed
smiley Lader hunden skrabe og pive i snoren?
C) Slipper knappen på flexilinen og lader hunden tonse hen til personen?

ÅH jeg hader, at folk ikke har mere respekt for hinanden, når man bor et sted, hvor der er så mange hunde!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En lille undersøgelse
  • #1   11. jan 2012 A )

A )

A )

lyder som om du har haft en dårlig oplevelse på en gåtur ?

• #2   11. jan 2012 Spørgsmål 1:
    Ingen af mulighederne for jeg går aldrig uden snor på offentlige veje.
    ellers ville jeg svare a

Spørgsmål 2:
    Svarmulighed A
    Og så ville jeg blive utrolig glad over at der er en person der står og træner med sin hund

Spørgsmål 3:
    Svarmulighed A

Svarene siger sig selv her inde. Men sådan er virkeligheden desværre ikke altid. Men det må man vænne sig til når man er hunde ejer og prøve at få det bedste ud af det.

• #3   11. jan 2012 Er det offentlige veje da ? Ser jeg ikke ?

• #4   11. jan 2012 JA! Jeg møder selvfølgelig også mange, som bare godt kan finde ud af at bevæge sig rundt med sin hund, men for pokker, hvor er der bare mange topidioter altså... Jeg bliver helt træt. Jeg trækker hellere den lange skovtur til ved aftensmadstid eller lige over middag for der ikke så mange mennesker.

• #5   11. jan 2012 Første er i skoven, anden er på en lille vej og nummer tre er på et stisystem i et boligkvarter.

• #6   11. jan 2012 må handle en del om hvor man bor - Da mig og Zoe gik tur i går, mødte vi hele 12 hunde - og alle hilste pænt, alle ejere var flinke men ansvarlige og ingen hunde gjorde noget forkert . .. ikke at jeg ikke har oplevet negative oplevelser ved nogle af farums hundejere, men det er ikke så tit igen faktisk smiley

• #9   11. jan 2012 Ja, selvom det er drøn irriteret med hensynsløse hundeejer, der lader deres hunde tonse hen til ens egen hund/e, ku jeg nu ikke lade være med at grine lidt af dit indlæg..................Men det er nu mest fordi, du har skrevet det som du har.
    Er ind i mellem ude for, at folk lader deres hunde løbe løs hen til mine, mens vi går spor. Ja, nogen gange hænder det endda (efter at hund og ejer har gået frem og tilbage over det spor jeg har lagt) at den løse hund finder en af sporgenstandende og taher den i munden.
    Jeg er holdt op med at sige noget, med mindre den løse hund kommer helt hen til den af mine hunde, der går spor.

• #10   11. jan 2012 Frejamusen: Det er heller ikke fordi, at hundene ikke hilser pænt som sådan. Men min er bare ikke super god til andre hunde, og jeg står bare klar til at skulle skille dem ad, hvis han bliver mopset. Så derfor træner vi, at vi bare går videre, når der kommer andre hunde. Det er bare utroligt, at folk ikke kan se, at man ikke synes, at de skal snakke, når man tager snor på OG går i en stor bue væk.

• #11   11. jan 2012 Lea: Det er sgu også sådan lidt tragi-komisk....

• #12   11. jan 2012 til spørgsmål 2 vill jeg nok svare D tager hunden i snor og spørg så ejer om ikke denne vil begrænse mængden af foder smidt i græsset da mange har hunde med allergi og da dette er et lufte sted for hunde vil det blive sat pris på.

• #13   11. jan 2012 A

A

A

smiley

• #14   11. jan 2012 ODDS: Så ville du få at vide, at der kun bliver kastet en ad gangen, som hunden finder og det er rent tørret kød

• #15   11. jan 2012 og så ville jeg være glad smiley

• #16   11. jan 2012 smiley

• #18   11. jan 2012 Alfisten: Med 3xC, mødte jeg så dig i dag???
    Jeg ville også gerne flytte på landet. Men ellers bor vi perfekt. Få minutters gang til skoven, få kilometer til stranden og 15 ind til byen. Og normalt, så går det også fint- man skal bare ikke gå mellem 15 og 16

Mor til tøserne: Uh, ja det var også et godt spørgsmål.

• #19   11. jan 2012 A
    A
    A
    smiley

• #20   11. jan 2012 3xA, bortset fra at Silje ALTID er i snor. smiley

• #21   11. jan 2012 Øhhhh....B... nej vent c.... EJ det er da A til allesammen:)

• #22   11. jan 2012 A) men Chico går aldrig løs da han er angst for fremmede hunde.

A)

A) Selv om det var mig der var gået op på den der vold for at gå en bue uden om...

De trælse oplevelser oplever jeg heldigvis sjældent,, de fleste her ude er rigtig søde til at tage hensyn :o))

Mor til tøserne J og P smiley 3

A)

• #23   11. jan 2012 Du kommer gående med din hund uden snor. Du ser en anden person, som også har sin hund løs. Den anden kalder sin hund til sig og giver den snor på. Hvad gør du?

A) Kalder hunden til dig og giver den snor på?

Du kommer med din hund i snor. I den anden side af vejen står en person med sin hund i snor og siger: søge, søge, mens personen kaster godbidder i græsset. Hvad gør du?

A) Går bare forbi

Du kommer gående med din overglade hund i snor. Den vil meget gerne hilse på alt og alle. Du ser en person komme i mod dig, som går helt ud på græsset (og op på en lille vold) for at komme forbi jer. Hvad gør du?

A) Holder hunden tæt ind til dig og forsøger at fange dens opmærksomhed

Mor til tøserne J og P smiley 3

Du har overhovedet ikke styr på din hund og kan ikke kalde den til dig. Når du færdes i områder med mange cykler, gående og andre hunde hvad gør du så?

A: holder hunden i snor

• #25   12. jan 2012 Spørgsmål 1:
    Går aldrig uden snor på offentlige veje.
    ellers ville jeg svare A

Spørgsmål 2:
    Svarmulighed A

Spørgsmål 3:
    Svarmulighed A

• #26   12. jan 2012 3xA... Elsker forøvrigt flexiliner og dem der hænger i den modsatte ende end hunden, som typisk hænger 5 meter længere ude smiley

• #27   12. jan 2012 Ville sige a alle 3 gange men sys da det ville være noget meget mærkeligt noget hvis nogen laver nr 3.. altså så må man squ gøre det et andet sted. derhjemme eller et sted hvor der ikk som sådan går andre hunde.. nu ved jeg ikk hvordan det er men hvis det er stort frit sted må man gøre det hvor andre mennesker ikk går ellers sys jeg det er total upassende men bare mig måske

• #28   12. jan 2012 hov laver nr 2 det med og søge..

• #29   12. jan 2012 Mener ikk man bør lave sådan noget nå der går andre hunde..

Kommentér på:
En lille undersøgelse

Annonce