1.041 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Løvchen forsvundet i Hjørring og omegn. Løvchen forsvundet i Hjørring og omegn.

EFTERLYSNING: FELIX, LØWCHEN,
BORTLØBET FRA RAKKEBYVEJ, 9800 HJØRRING

Hjælp ... Felix er blevet bange i onsdags d. 11/1-12 kl halv fem og har været væk siden. Han er 9 år og vejer 6 kg. han render sikkert rundt omkring Rakkeby. han er meget sky og endnu mere når han er bange. han er en Løwchen. Vi bor på Rakkebyvej. han kan løbe meget hurtigt. så hvis der er nogen der ser en lille mørk hund spæne inde mellem træerne så ring til mig. jeg er meget bekymret. Ring på 22520088. dette må meget gerne deles. Birgitte Sørensen

14/1-12:
Felix den lille Löwchen dr nu har været væk i snart 3 døgn, er lige blevet spottet men ikke indfanget og er desværre ude af syne igen. Han er meget meget sky og stadig skræmt, så bliver ikke let at fange. Ejer har derfor bedt mig bede jer der bor i nærheden og som har tid og mulighed for at hjælpe, om at hjælpe! Hvis i kan vil Birgitte gerne at i kommer ud for enden af Munkedahlsvej i Rakkeby ved Hjørring. I kan ringe til hende på 22520088 hvis i kan give en hånd med. Jo flere øjne jo bedre!!!!!

Dramatiske optagelser fangede øjeblikket, hvor en hval kolliderede med en lille båd i Barnegat Bay, New Jersey, den 2. august. Sammenstødet fik båden til at vælte og kastede en kvinde i vandet. Det blev senere bekræftet, at en vågehval døde som følge af kollisionen nær kysten. Der er ikke rapporteret om andre tilskadekomne.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Træfældning 6.500 kr.
  • Fjerne bunddække, primært efeu 2.502 kr.
  • Sætte rullegardiner op 1.000 kr.
  • Hænge 4 billeder op på betonmur 300 kr.
  • Tilslutning af vaskemaskin 830 kr.
  • Spots på badeværelse virker ikke 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løvchen forsvundet i Hjørring og omegn.
Kommentér på:
Løvchen forsvundet i Hjørring og omegn.

Annonce