1.251 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 34 Svar

Hvornår kan jeg tillade mig at ringe? Ventetid, OP Hvornår kan jeg tillade mig at ringe? Ventetid, OP

Ja - kunne ikke skrive sterilisation, men Nelly er under kniven lige nu, og skal steriliseres.

Hun blev afleveret kl 12, hvor de gik i gang med det samme - hun fik beroligende mens jeg var der.

Fik af vide at selve indgrebet tog en halv time, hvis der ikke var komplikationer, og at de ville ringe så snart det var overstået.

Men de har altså ikke ringet endnu???

Og ja - jeg er alt for hysterisk, men kan jeg godt tillade mig at ringe og høre hvor langt de er nået??

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvornår kan jeg tillade mig at ringe? Ventetid, OP
  • #1   16. jan 2012 Ja, jeg havde ringet hvis det var mig smiley

• #2   16. jan 2012 Jeg ringer nu!

Er også såååå nervøs!

• #3   16. jan 2012 Ja ring bare. Men når det så er sagt ventede jeg 4-5 timer på de ringede dengang med Zenta smiley

• #4   16. jan 2012 Seriøst?? det kan jeg slet ikk holde ud

• #5   16. jan 2012 Det gik galt under operationen. Derfor den lange ventetid

• #6   16. jan 2012 Puha

godt jeg nåede at snakke med dem, inden du skrev det

Det er gået fint, og hun er halvt vågen, men hun ligger og har meget ondt af sig selv

Men må først hente hende kl 4 smiley

• #7   16. jan 2012 Jeg var os et omvandrende nervevrag da de ringede. Jeg havde endda sat mig ud i min bil en halv time før de ringede fordi jeg var rastløs og ikke vidste hvor jeg skulle gøre af mig selv.

Jeg ringede IKKE fordi jeg kender mine dyrlæge og assistenter rigtig rigtig godt, så jeg vidste de nok skulle ringe når hun var klar og jeg vidste de var klar over jeg var ved at gå til.

• #8   16. jan 2012 Godt det var gået godt med hende smiley

• #9   16. jan 2012 Jeg vandrede os hvileløst rundt og jeg tudede, det indrømmer jeg gerne. Jeg kørte ikke hjem, altså til min bolig da jeg ikke kunne forlige mig med tanken om at være her alene uden min hund, skør tanke i know, men jeg havde den der tanke at jeg køre først hjem når jeg har min hund med hjem igen efter operationen.

• Tinna
    Tinna Online Tilmeldt:
    apr 2005

Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.777
    #10   16. jan 2012 Det er så hårdt at aflevere sin hund til operation. Lilly og Silas blev begge afleveret samme dag til neutralisering. Jeg var også et total nervevrag og havde væbnet mig med flere veninder til at underholde og få mig på andre tanker.

De ringede først at nu var Silas kommet fint igennem hans operation, men det eneste der interesserede mig var om Lilly var ok. Jeg ville have min Lilly hjem smiley

Et par timer senere ringede de at Lilly også var kommet godt igennem og så kunne tiden til jeg måtte hente dem, ikke gå hurtigt nok.

Godt at det er gået fint med Nelly og tiden til du får hende hjem, håber jeg går stærkt smiley

• #11   16. jan 2012 Helt enig. Jeg havde kun Zenta den gang og derved kun en hund. Så jeg kunne ikke klare tanken om at køre hjem uden hende, for hun er her jo ALTID. Så det kunne jeg ikke smiley

• #12   16. jan 2012 Det er jeg os med Zenta, altså pyldremor. Jeg tudede da hun faldt i søvn og jeg skulle gå, jeg ved godt Zenta ikke opdagede det da hun sov, men det er SÅ hårdt.

• #13   16. jan 2012 Ja jeg har også tudet - det indrømmer jeg gerne smiley

Og min bedste veninde er her til at aflede mine tanker.

Jeg var lige ved at tude da de skulle tage hende fra mig, men der sagde hun "Nu tager du dig altså sammen!", og det hjalp faktisk smiley

Jeg spurgte dem om jeg måtte komme før, og så bare sidde med hende indtil jeg måtte tage hende hjem, og det måtte jeg gerne, så kører derud så snart kæresten kommer hjem med bilen!

• #14   16. jan 2012 Jeg har heldigvis Mika til at holde mig igang, og vi kørte direkte fra dyrlægen ud i skoven og gik en lang tur.

Og nu skal hun så afleveres til pasning, så Nelly kan få ro i aften smiley

• Tinna
    Tinna Online Tilmeldt:
    apr 2005

#15   16. jan 2012 Jeg var slet ikke hjemme hele den dag. Ville ikke være derhjemme uden hundene. Min veninde og jeg kørte rundt i hele byen og kiggede butikker. Og så tog vi hen til en anden veninde. Kom først hjem igen, da begge hunde var hentet fra dyrlægen.

• #16   16. jan 2012 Jeg tudede os da jeg hentede hende, men det var glædeståre !! smiley
    Og så selvfølgelig chokket over det gik som det gik.

Jeg stod og ventede på de hentede hende ude bagved og jeg vidste ikke hvilket ben jeg skulle stå på. Da hun så kom gående kunne man se hun var ved siden af sig selv, hun slingrede, og så slukøret ud, men da hun så mig logrede hun lige så stille med halen og gik direkte i armene på mig, jeg krammede hende og SÅ kunne jeg altså ikke holde tårene tilbage ! smiley

• #17   16. jan 2012 Sådan havde jeg det os Tinna smiley Var fast besluttet på jeg først kørte hjem når jeg havde min hund med.

• #18   16. jan 2012 Når en kat eller hund skal neutraliseres, kommer jeg først med den på et aftalt tidspunkt for operationen - ikke noget med at aflevere om morgenen.

Der er fri adgang til the, kaffe og kakao + læsestof på dyrehospitalet, så jeg bliver, til det hele er overstået og katten/hunden vågnet af narkosen, så jeg kan få min kat/hund med hjem. Vil jeg overvære operationen, kan jeg også det.

Ellers ville jeg sidde foran telefonen og bide negle, til der blev ringet, så jeg forstår dig godt.

Dejligt for både dig og Nelly, når hun kommer hjem igen.

PS: I stedet for den obligatoriske lampeskærm skulle du bede dyrlægen om at låne et "forklæde" til hende. Så undgår hun at stresse over skærmen.

• #19   16. jan 2012 Natravnen, jeg har aldrig efterladt mine dyr der, først efter de var faldet i søvn. Og jeg må gerne blive, MEN det ønsker jeg ikke. Og det var jo heldigt nok når ikke det gik som det skulle.
    Kan du se mig i panik ?? Mens dyrlægerne kæmper med min hund ?? Næh nej så var det bedre jeg var i byen og spise frokost og lykkelig uvidende om det der skete. smiley

Og ja jeg er os fortaler for forklædet. Ingen skærm her i hytten, tror fanden har opfundet den i vrede.

• #20   16. jan 2012 Er ekstrem pyldret og tuder i forbindelse med sådan noget, det er helt sikkert smiley

• #21   16. jan 2012 Sådan er vi jo heldigvis forskellige smiley
    Jeg ville panikke, hvis jeg IKKE var der. Er jeg derimod med, er jeg fuldstændig rolig.
    Har sågar været med til både kejsersnit og en stor mave- tarmoperation midt om natten, hvor der ikke var tid til at vente på, at dyrlægeassistenten kunne komme.

• #22   16. jan 2012 Jamen du kan jo ikke panikke når du ikke er der, for så ved du det jo ikke smiley

• #23   16. jan 2012 Det kan du lige tro, jeg kan - også i dén grad, for min fantasi mangler nemlig ikke noget og jeg ville gøre mig alle mulige uhyggelige tanker om, hvad der KUNNE ske.

• #24   16. jan 2012 Ja alle kan vel forestille sig de værste ting hvad enten de er der eller ej.

• #25   16. jan 2012 Anya, jeg stolerfuldt ud på mine dyrlæger og deres assistenter, os derfor jeg ikke ringede selvom der gik 4-5 timer smiley

Og os derfor jeg ikke behøves være der under operation eller sidde i venteværelse, det er da at pine sig selv. Dyrlægerne klare nok operationen uden mig og havde jeg været der da det gik galt med Zenta havde de jo os skulle tage sig af mig i panik i stedet for at have 120 procent fokus på min hund.

• #26   16. jan 2012 Meget meget enig Indica smiley

• #27   16. jan 2012 Så har vi hentet hende - og hun er meeeget ked af det smiley

Hun kunne godt genkende mig, og vaklede over til mig og lænede sig op ad mig da jeg kom, men hun var ikke til at få øjenkontakt med.

Da vi kom hjem og hun så min kæreste kunne hun dog godt logre lidt, og hun har også været ude og tisse.

Nu sover hun igen, og vil formentlig gøre det resten af aftenen.

Jeg har overvejet at tage en madras ned og ligge sammen med hende, så ikke hun hopper op og ned af sengen i nat. (hun plejer at hoppe frem og tilbage mellem seng og kurv)

• #28   16. jan 2012 Ved godt det er lidt sent nu, men jeg pillede benene af min seng og derved sov på gulvet sammen men hende smiley Hun vil være ked af det og ja hun sover resten af dagen smiley

• Tinna
    Tinna Online Tilmeldt:
    apr 2005

#29   16. jan 2012 De er meget triste når de kommer hjem. Lilly var slet ikke sig selv i 14 dage efter. De første dage havde hun meget ondt.
    Men når det så er ovre så bliver de sig selv igen smiley

• #30   16. jan 2012 Tinna, fik du ikke noget smertestillende med hjem til de første 5 dage efter operationen?
    Der får jeg da altid.

• #31   16. jan 2012 Vi tager også benene af vores seng, så vi ligger på madrassen er vi lige blevet enige om smiley

Vi har kun fået smertestillende hjem til to dage, og vi fik af vide at vores anden hund må komme hjem på fredag, så burde hun være nogenlunde ovenpå.

Men nu må vi se hvordan hun har det, og hvor frisk hun er.

• #32   16. jan 2012 God ide med sengen, det var jeg ihvertfald glad for smiley

• #33   17. jan 2012 Så er første nat overstået - med nød og næppe.

Hun fik en bodystocking på fra dyrlægen, men kl 12 i aftes var hun så frisk, at hun fandt ud af at stikke hovedet ind ved bagbenene, og blive lidt for interesseret i såret.

Så fat i vagtdyrlægen - og vi blev så enige om at vi selv skulle lægge en forbinding rundt om bodystockingen, så hun ikke kunne komme til.

Jeg er vågnet flere gange i løbet af natten, hvor hun har ligget ved min side.

Til morgen vågner jeg med et chok og konstaterer at Nelly er væk, men at jeg ligger med bodystockingen!

Finder hende dog liggende ovenpå dynen imellem os - og hun har slet ikke rørt såret. Men puha - blev forskrækket !

• #34   17. jan 2012 Uha smiley

Husker det ALT for godt smiley

Kommentér på:
Hvornår kan jeg tillade mig at ringe? Ventetid, OP

Annonce