{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.233 visninger | Oprettet:

Hvornår lærer jeg det?? {{forumTopicSubject}}

Nu er jeg den heldige ejer af en mastiff (kun en hvalp endnu), og kæresten og jeg blev fra starten enige om, at sengen var et klart no-go pga. hendes kommende størrelse,løbetid, hår, savl mm.

Men så kom der en dag, hvor jeg tænkte.." Der sker ikke noget ved, at hun kommer op i sengen, når kæresten tager på arbejde"... Det gik også fint... I et lille stykke tid..

Nu har Bertha nærmest indtaget sengen og vi vågner om natten ved at Bertha har lagt sig imellem os og p(r)utter og skubber os begge længere og længere ud på kantet af sengen.. I øvrigt kan der godt gå mange timer før, vi finder ud af det, da vi på mystisk vis IKKE vågner, når hun hopper op..


Ja, indrømmet.:DET ER MIN EGEN SKYLD... Hvornår lærer jeg, at når man giver Bertha en lillefinger sluger hun heele armen.. Sikke en dårlig vane at give hende.. hehe..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår lærer jeg det??
  • #1   2. jan 2012 Ja man graver tit meget meget dybe grave for sig selv..

  • #2   2. jan 2012 Den faldt også her i huset i tidernes morgen, desuden er det sådan, at hvis jeg går på toilettet midt om natten ,tager hun min plads

  • #3   2. jan 2012 må jeg foreslå... da da .... :

    http://www.hundegalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=65521#1


  • #5   2. jan 2012 Hunde i senge? No go! Så jeg sover på sofaen sammen med Silje det første lange stykke tid. Efterhånden som tiden går, ser jeg at Silje hverken fælder, savler eller noget som helst, og se nu hvilken lille pelsklump der ligger og snorker på min højre skulder hver nat. smiley

  • #6   2. jan 2012 Her var min hund ikke velkomme i senge. Så fik vi ham, blev overtalt til at tage ham op i sengen, så hvor beskidt sengen blev - HUND NED smiley Aldrig mere hund i sengen!

  • #8   2. jan 2012 haha...det kunne være Floyd du skrev om, giv ham en lille finger og han snupper også hele armen

  • #11   2. jan 2012 Jeg har opgivet Lulu på det punkt.

    Snedig som hun er, venter hun med at snige sig op i sengen til vi sover - og så er det altså svært at gøre noget ved det ;O)


  • #12   2. jan 2012 Jah sådan er det.. =) her hedder det også ingen hund i sofaen men manden sys j det var liiidt sjovt og hyggeligt at hun hoppede op nå hun lå og sov på sofaen.. så nu gør hun det også meeen hun gør det kun nå vi ikk er hjemme for hun ved jeg ikk vil have det..

    her er soveværelse no go hunden befinder sig slet ikk på vorest 1 sal hvor vi har børne værelser og sove værelser


  • #15   2. jan 2012 Haha... Lyder til at jeg langt fra er den eneste.. Tak... Det gør mig lidt gladere..
    Det er jo bare SÅ hyggeligt at putte.. Lige indtil hun savler, prutter og en
    dag.. bløder..

    Hanne M: Ej, hvor smart.. Findes den i xxxxl?? Tvivler dog på, at den ville kunne være ved siden af vores seng smiley

    Frankly my Dear: hahaha... Fantastisk sammenligning.. Kan lige forestille mig det..

    Christine.... Måske.. Men desværre har jeg erfaret at jeg min mors mops faktisk fylder MERE end vores mastiff.. Alene fordi at Bertha ligger imellem os og at Tulle (mopsen) helst skal ligge oven på dynen imellem ens ben, så man ikke kan rykke sig.

    Det værste af det hele er dog, at selvom vi vågner op om natten med en pote i ryggen, når hun drømmer, og helt ude på kanten. Så kan vi næsten ikke nænne at smide hende ned, for det er jo såå synd for hende...
    Men en den dag kommer hvor hun ER for stor til at være der overhovedet, og så må man jo mande sig op, være konsekvent og sende hende ned ...



  • #16   3. jan 2012 Maria A: Eller købe en større seng.... bare vent smiley

  • #17   3. jan 2012 Anne-Kathrine: haha.. JA, det kan godt være det bliver nødvendigt.. Især når jeg allerede drømmer om vores næste mastiff smiley

  • #18   3. jan 2012 Ha ha maria. Bare rolig punto sniger sig om bag røven af mor om natten smiley

  • #19   3. jan 2012 Åhh jeg kender det, da jeg fik Fluffy besluttede jeg mig for at hun blev for stor til at ligge i sengen, hun lagde sig også pænt til at sove i sin kurv hver nat, men sjovt nok lå hun ved siden af mig i sengen hver morgen når jeg vågende *LOL* Til sidst opgave jeg og nu sover alle dyrene i sengen *GG*

    Bazil har så den dumme vane at han vil ligge på mit hoved med bagdelen på min pude, det var sødt da jeg fik ham men nu er han snart fuldvoksen og fylder nu hele puden og når man vågner og er ved at blive kvalt af en kæmpe øre i munden så går lidt af det sjove altså af *LOL*

    Men pyt nu ligger de i sengen og der bliver de altså smiley


Kommentér på:
Hvornår lærer jeg det??

Annonce