{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aaaargh...Hvornår lærer jeg det?...altså at...
  • #1   30. okt 2013 Når man ikke får ret, er det nemmere at slette sin tråd og udbyde sin hund på G&G eller DBA, for der spørger de ikke om de samme ting, der kan man nemmere tjene sine penge. Der er også lige blevet oprettet en i markedet. Om jeg begriber folks enten uvidenhed eller også er de bare ligeglade

  • #2   30. okt 2013 CC Jeg tror det er begge dele, men hvis det er uvidenhed, så burde de da lytte til alle de fornuftige kommentarer, som kommer herinde. Jeg tror de opfatter tavlefolk som snobber og derfor ikke VIL lytte, selvom man snakker sundhed o.s.v.
    Ifølge "Darwins" teorier kunne mange flere racer være uddøde, hvis ikke det var fordi der blev testet for arvelige lidelser m.v. (for nu at følge fjolsets påstand om, at racen ville uddø)


  • #3   30. okt 2013 Altså... han var bare helt igennem et fjols smiley

  • #5   30. okt 2013 hvad nu ?? kan regne úd det ikke er hende med "lab-blandingerne" så endnu en indenfor 1 døgn, eller ???

  • #6   30. okt 2013 Det er da grov som der sker en masse herinde når vi andre er ude i irl... smiley

  • #7   30. okt 2013 Var ikke til tavle hunde men det er jeg blevet efter på 1 år at have oplevet
    1 cocker med alvorlig øje problemer
    1 cocker med hd i værste grad
    1 cocker med adfærds problemer i form af abnorm angst.
    - og 2 af mine nærmeste venner har også ung hunde der måtte aflives pga Hd alt dette bare inden for et år.
    - Det er simpelthen alt for dyrt i tårer, hvis jeg fik en krone for hver tåre jeg har grædt pga, mistede hunde med sygdomme bare det sidste år ville vi være millionærer nu.
    Når vi engang skal have ny hund igen bliver det med DKK tavle, bevis på forældrene har de fineste hofter og sind, håber så bare mental test af mindre hunde er mere udbredt til den tid da vi nok vælger mindre hund end cocker til den tid.


  • #8   30. okt 2013 Som ham kendis ejendomsmægleren Jan fogh siger til de rige købere,´´ i skal bruge penge for at blive rige´´ - for så bliver i rige på oplevelser i stedet for de står i banken.

    Køb den sundeste sund du kan opdrive og betal det ekstra den koster, alt andet er for dyrt i tårer

    smiley :D smiley


  • #9   30. okt 2013 hanne - Det var en fyr som ville avle på sin ikke særligt racetypiske FB uden tavle, og han var helt afvisende overfor velmenende råd bl.a. om at tjekke for arvelige sygdomme.
    Med andre ord "helt efter bogen".... smiley


  • #10   30. okt 2013 @ miemiv .... der er godt nok en del tråde i tiden hvor der spørges og hvor man ikke kan lide indlæggene, bliver tøsefornærmet og sletter .... man skulle tro der var lærerstrejke eller ferie igen ....

Kommentér på:
Aaaargh...Hvornår lærer jeg det?...altså at...

Annonce