{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.080 visninger | Oprettet:

ØV hvornår lærer folk det?! {{forumTopicSubject}}

Ja øv, så måtte jeg lige en tur til dyrlægen med Aramis på en helligdag IGEN! Hver gang Aramis kommer til skade og vi skal akut til dyrlægen, så er det helligdag, hvorfor er jeg så uheldig?!
Aramis fik øret bidt i stykker under en gåtur i skoven, det var heldigvis ikke så slemt som det så ud... Men nu mangler der er stykke af øret.

Og alt sammen pga en løs hund igen! Jeg er ved at være derhenne hvor jeg bare vælger at droppe gåturene i skoven, ved stranden, på gaden og så går en tur langs motorvejen i stedet for, der er der nok ikke andre hunde!
Råbte til ejeren at han skulle kalde sin hund til sig. "Den gør ikke noget!" Og så var det for sent... Aramis gik i forsvarsposition og så var jeg ene om at skille to store hunde ad, den anden hund fik den albue i hovedet som ejeren egentlg burde have haft.

"Det er jeg godt nok ked af".
"Det er jeg også, min hunds øre er flænset og der er blod over alt?"
"Den har aldrig gjort noget før".
"Nej men en gang skal jo være den første ogdet kunne jo være at min hund ikke kunne lide andre hanhunde..."





Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ØV hvornår lærer folk det?!
  • #1   5. apr 2010 Du fik vel den anden ejers nr. for den der er på deres regning... GRRRR kan godt forstå du er tosset havde set rødt hvis det havde været mig.

  • #2   5. apr 2010 Du fik vel mandens navn og nummer så han kan få lov til at betale regningen for dyrlægen, og så kan han jo passende få en bøde oveni for at have sin hund løs i skoven uden at have den under kontrol.

    Håber din vuffer snart er hel igen, og ikke møder flere fjolser der tror de har styr på deres hund.


  • #3   5. apr 2010 Sikke noget møg. Ville det ikke være på sin plads at ejeren af den hund der angreb din betalte regningen? God bedring med ham.

  • #4   5. apr 2010 Jeg bliver så voldsomt hidsig på andres folks vegne når der er de meget ofte sammstød med løse hunde...

    Men ved også bare at det kun er et spørgsmål om tid før man selv står i situationen...


  • #5   5. apr 2010 ja han burde da helt bestemt betale din dyrlægeregning... ret skal være ret......
    og jeg var dælme også blevet tosset!

    T


  • #6   5. apr 2010 Aramis :

    hvor er det synd for din hund ( og din pengepung ) jeg har selv samme problemer med min Simba ( heldigvis uden dyrlæge indtil videre )

    prøv lige at læse min tråd fra lidt tidligere idag , den hedder ;

    - så fandt jeg de vise sten

    prøv det , det virker helt vildt godt for Simba og mig


  • #7   5. apr 2010 Jo jo jeg fik både navn, nr og adresse.... For jeg var så hidsig at jeg fik råbt en hel masse og han bare havde at betale!
    Kan jeg melde ham for at have sin hund løs da? Gider de gøre noget ved det?

    Tak...Han har rigtig ondt selvom han har fået smertestillende, og øret er begyndt at hæve.


  • #8   5. apr 2010 Ja, du kan melde det.
    Om de vil gøre noget eller ej, ændrer ikke på at de SKAL gøre noget ved det!

    God bedring til din hund *S*


  • #9   5. apr 2010 hold op hvor jeg ville blive idiot ,hvis der kom en uden snor, som ejer ikke havde styr på,,,,,jeg er kold jeg havde sparket hunden,,,,,,,,,så den løb sin vej,,,,min hund skal ikke overfaldes fordi folk ikke kan styre dem..ja undskyld mig,,,,,,,,,men kan ikke ha``det.........øv bliver så sur når jeg læser sådan noget......... håber alt er vel med din hund

  • #10   5. apr 2010 Haha Charlotte den er da god, den bruger jeg næste gang der kommer en uskyldig hund med en uansvarlig ejer løbende smiley
    Aramis skal kastreres på mandag, så jeg håber det blir bedre med at han kan med andre hunde bagefter. Han er blevet overfaldet så mange gange, så der skal ikke meget til før han blir hidsig når han ser en løs hund, derfor går jeg aldrig i hundeskov eller andre steder mere hvor jeg ved at der kan være løse hunde.


  • #11   5. apr 2010 Hold da op en jungle at komme igennem for at anmelde sådan noget... 4 gange blev jeg stillet igennem. Men blev lovet at de ville tage sig af det og nok skulle snakke med ejeren. Det lød bare som om de ikke gad bruge deres tid på det, men det havde jeg forventet...

  • #13   5. apr 2010 MeToMiCa - Han er okay, men kan se at det gør rigtig ondt på ham, men jeg ville nok også have ondt hvis jeg pludselig mistede et stykke af øret smiley

  • #15   5. apr 2010 Hold da op hvor irriterende, oplevede noget lignende i dag hvor jeg råbte til ejeren om han ikke ville være sød at tage sin hund i snor da min ikke altid er lige glad for større tæver. Men så råbte han bare tilbage at det gad han sku ikke, og det var min hund de var et problem... Forstår din irritation og folks manglende respekt for når vi andre prøver at gøre det rette..

    God bedring til din hund..... håber ikke i oplever dette mere... og ellers lad os mødes til en tur på motorvejen en dag hihi...


  • #16   5. apr 2010 Uha, stakkels Aramis. God bedring med hans øre. Håber ikke han får psykiske eftervirkninger af den grimme oplevelse.
    Jeg kan også blive noget så tosset over folk, der bare lader deres hunde rende. Jeg går ganske vist ofte l´med min hund løs, men kalder hende altid ind, hvis jeg ser andre i nærheden, hvad enten det er hunde eller mennesker (med mindre det er nogle af de hunde hun kender godt og plejer at lege med). Heldigvis er min hund aldrig belvet overfaldet 7-9-13.

    Godt du fik navn og tlf.nr., så du kan få ejeren til at betale dyrlægeregning. Har du snakket med dyrlægen? Han skal jo muligvis have antibiotika i såret og evt. syes, og så noget smertestillende.


  • #17   5. apr 2010 DKCH Trunte - haha ja lad os mødes på motorvejen smiley

    Miemiv - Jeg kørte til dyrlægen med det samme, da det så ud som om en hjørnetand havde boret hul ned til øregangen og øreflappen var revet i stykker, men det var "heldigvis kun" et overfladisk kødsår ned til øregangen da vi fik kigget nærmere på det. Hun ville ikke sy det pga bakterierne fra munden så det skal have lov til at hele af sig selv. Han fik både antibiotika og smertestillende og skal have antibiotika de næste 5 dage. Om han får psykiske mén, er ikke til at sige, det er ikke første gang han blir angrebet af løse hunde så han har det svært med dem i forvejen når han er i snor.


  • #18   5. apr 2010 Godt at høre han har været ved dyrlæge og det trods alt ikke var værre.
    Og så må man håbe dette så var sidse gang han skal udsættes for uansvarlige menneskers løse hunde. Pøj pøj!


  • Tine P
    Tine P Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 144
    #19   5. apr 2010 Han ikke bare kan meldes, han skal sådan set også meldes.
    Det er jo et klart brud på hundeloven. Kan man ikke holde sin hund under kontrol, skal den være i snor. Også i en hundeskov. Og ja, det tages jo ganske seriøst i disse tider.
    Husk også at det skal køres over hans hundeforsikring.


  • #20   5. apr 2010 Tine - jeg har meldt det og håber inderligt at de gider tage sig af det. Ellers håber jeg han har lært af det jeg sagde til ham. Det var ikke i en hundeskov, der er vi færdige med at komme.

Kommentér på:
ØV hvornår lærer folk det?!

Annonce