{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bamse dag.
  • #1   16. jan 2012 Herhjemme er der ingen bamser til hunden, han splitter dem af i løbet af nul komma 5. De eneste bamser der er her i huset er mine og dem kan han lige vove på at rører ved. Hvilket han heller ikke gør smiley

• #2   16. jan 2012 Hihi, men hun elsker sådan sine bamser. Jeg kan ikke nænne at tage dem fra hende. Hendes yndlings bamse har ingen næse, hænder, hale, eller føder, det er bare et grimt hovede og krop smiley

• #3   16. jan 2012 Ingen bamser her. De har masser af bidetove og et par enkelte pivedyr.

Udendørs har de en tugg-n-Tiss, et Running eg og en bold-i-bold.

• #4   16. jan 2012 Vi køber dem på loppemarkeder, så kan de holde så læge de kan... smiley

• #5   16. jan 2012 Heller ikke bamser her, for så ville han sikkert også tage min datters bamser. Så han har hans pivdyr osv.

• #6   16. jan 2012 Christina: Det lyder som en god ide. smiley

Whiskymama: Tak for tippet smiley

• #7   16. jan 2012 Men det er total træls, for hun leger lidt med dem ind til hun bliver træt og så tager hun dem med op i sofaen og begynder at gnaske dens kropsdele af. smiley
    Ville ønske hun ville holde sig til lege delen.. For kødben har hun nok af herhjemme smiley

• #8   16. jan 2012 Begge mine elsker deres bamser. Jeg samler dem altid sammen i en stor flettet kurv, vi har og så er det herresjovt at se dem stå og nøje overveje hvilken af bamserne, de lige har lyst til at slæbe rundt med/ligge og nusse med.
    De bliver ind imellem lidt for hårhændet behandlet eller glemt ude i regnvejret, så må der vaskes/repareres og ellers henter vi af og til nye forsyninger i den lokale Kirkens Korshær 5-10 kr stk - det er lige til at overkomme.

• #9   16. jan 2012 Silje elsker hendes bamser, men dræbe dem - det har hun aldrig gjort, hvor i mod Emil var en rigtig killer. smiley

• #10   17. jan 2012 Maja har bamser da hun ælsker dem og rusker dem ikke i stykker,,, hun rusker dem , men uden at ødelegge dem...

Phoco får ikke bamser. han ødelegger dem bare på et par sec,,, og kun Maja sine og ikke hams hehe... så siger nej til ham når ham stjæler dem og giver ham noget andet legetøj han kan lege med hihi...

• #11   17. jan 2012 Charlie har kun en bamse og har aldrig haft andre. Vi sendet den ned til opdrætter da han var 5½ uge og så tog vi den med hjem da vi hentede ham. Den har ikke mistet så meget som en lille bitte tot pels smiley Og han slæber rundt med den indenfor når der kommer gæster eller han skal ind i et andet rum. Så det er ikke fordi den ikke bliver brugt.

• #12   17. jan 2012 Krøyer er en killer på det punkt smiley Næsten alle bamserne skal bare dø!
    Jeg har så også en fast bamse-sy dag

• #13   17. jan 2012 Det gør jeg også ofte - dog ikke så ofte som dig smiley
    Vegas yndlingsbamse har mistet fyldet i maven, så den slasker. Den bider hun ikke længere hul i, måske det var en ide? At tage noget af fyldet ud altså smiley

• #14   17. jan 2012 Ja det kunne måske godt være at jeg skulle prøve at tage noget af fyldet ud.

I morges vågnet jeg op kl 6 hvor selina sad og kigget på mig, med sine brune (uskyldige) dådyrøjne og omkring hende var der masser af vat fra en bamse. Og hun sidder midt i det hele, og ligner en der tænker "jeg ved ikke noget om alt det her, og har ikke noget med det at gøre" smiley

Kommentér på:
Bamse dag.

Annonce