{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
480 visninger | Oprettet:

tisse ude, hjælp til det. {{forumTopicSubject}}

ja, jeg har fået mig en dværgpincher. hun er lige blevet tolv uger.
problemet var først at hun ikke rigtig tissede overhovedet, og jeg ringede til dyrlægen og de sagde den nok bare var nervøs for sit nye hjem.
nu tisser hun godt nok, men hun vil kun indenfor.
så hvordan får jeg hende bedst til at tisse ude? det er vel fordi hun er rigtig nervøs for alt det ude i den store verden.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tisse ude, hjælp til det.
  • #2   17. jan 2012 tag hende samme sted hen hver gang, og så ros og giv evt godbider når hun gør det, hun skal lige være tryg ved sit nye hjem smiley tag hende ud når hun har sovet, spist, leget, mm. vi har taget vores ud, ca en gang i timen, og så bare ladet dem snuse og lokket dem lidt med leg og ros smiley

• #3   17. jan 2012 de ting i nævner gør jeg også. så kan jeg stå med hende en halv time ude, og hun tisser hun ikke. når jeg så går ind, så tisser hun når vi kommer ind.

• #4   17. jan 2012 og jeg siger "tis så" hele tiden hver gang vi er ude..

• #5   17. jan 2012 Vask med radolon indendøre hvor hun tisser.

Bliv ude til hun har tisset, og dermed fået skabt sin egen plet, gerne lige udenfor.

Det kan være en kamp og er ikke lige det fedeste vejr at renligheds træne i....

• #6   17. jan 2012 Jeg ville slet ikke sige "tis" før hun begynder at gøre det.

Den kommando ville jeg først sætte på, når hun tisser udendøre.

• #7   17. jan 2012 tror jeg vil prøve rodalon og det med det papir. det i hvert fald det jeg ikke har prøvet endnu..

• #8   17. jan 2012 det kræver virkeligt tålmodighed. Når hun sætter sig for at tisse inden for løfter du hende op, de er indrettet sådanne at de så stopper med at tisse. Så tager du den lille med ud til det sted hvor du plejer at tage den med til at sætter den ned, det vare lidt før at den kan tisse igen, men nu ved du at den skal så er det bare at have tålmodighed.

Ikke noget med at skælde den ud når du tager den op, jeg plejer bare at sige nej det må man ikke. Det er egentligt kun ordet nej man behøver at bruge men tja resten er så bare for min egen skyld...

• #9   17. jan 2012 Griner ja Mikael det er utroligt hvad vi kan sige til vores hunde... jeg tror nogle gange at folkgriner lidt af mig, jeg snakker utrolig meget med mine hunde, ikke at jeg tror ar de får ret meget ud af det jeg japper om, men va hundende syntes vidst at det er meget hyggeligt... sååå ja jeg snakker med mine hunde

Kommentér på:
tisse ude, hjælp til det.

Annonce