{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
796 visninger | Oprettet:

Vi har et tisse problem! hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen! Håber virkelig der er nogle der kan hjælpe eller bare har nogle gode råd. Vi har en engelsk bulldog tæve på snart 10 måneder der tisser på gulvet, ville mene at hun skulle være helt renlig i den alder? Hun ved godt at hun skal tisse ude og går også hen til døren når hun skal ud, men problemet kommer når hun skal være alene hjemme og om natten.Når vi kommer hjem fra arbejde har hun næsten altid tisset flere steder på gulvet og det samme gælder om morgenen når vi står op selvom vi næsten hver nat er oppe og lukke hende ud minimum 2 gange. Det virker jo lidt som om hun ikke rigtig kan holde sig! Hjælp hjælp er der nogle der har oplevet noget lignende eller har en ide til hvad man kan gøre ved det vil jeg meget gerne høre fra jer!
Med Venlig Hilsen hende der snart skal have lagt nyt gulv!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vi har et tisse problem! hjælp
  • #1   7. jul 2011 det kan være at hun måske keder sig, og så drikker hun vand som beskæftigelse. vi havde samme problem med vores piger. så vi lufter dem 10 min inden vi går i seng , men ALDRIG om natten, det kan blive sådan en ond cirkel. og så fjerner vi vandet . min venindes hund drak vand for sjov, og pissede gentagende gang hver nat på gulvet. hun fjernede vandet kl 18 hver aften. det er jo ikke fordi de tørster. så det tror jeg , at jeg ville gøre i din situation smiley

• #2   7. jul 2011 Er hun undersøgt for blærebetændelse?

• #3   7. jul 2011 Mine har begge haft lidt tilbagefald omkring deres første løbetid (og vist egentlig også en senere løbetid for den enes vedkommende). Ved ikke om det kunne være forklaringen med din

• #4   7. jul 2011 Mener man skal starte med og finde årsagen, før man fjerner mad drikke mm. Hvis hunden har blærebetændelse skal det behandles for det.

• #5   7. jul 2011 Min fik faktisk også lidt tilbagefald lige i den alder. Og det var også kun nat/alene hjemme. Er det noget hun lige er begyndt på, eller har hun altid gjort det? Ellers ville jeg nok også tjekke blærebetændelse eller noget i den stil. For det lyder jo rigtig nok også som om, hun gør det når der ikke er nogen til at lufte hende.

• #6   7. jul 2011 måske hun er utryg når hun er alene? Sover hun i samme rum som jer? er hun alene på et for stort areal?

• #7   7. jul 2011 Efter hvad jeg har hørt får mange hunde tilbagefald deromkring 10 måneders alderen. Måske I skulle tage til dyrlæge og få tjekket for blærebetændelse og måske sukkersyge/diabetes? smiley Håber det går iorden igen.

• #8   8. jul 2011 Mange tak for de mange råd:-) tror vi vil prøve at få hende tjekket for blærebetændelse til at starte med og så eventuelt prøve at fjerne vandskålen om natten! Tror bestemt ikke hun er utryg ved at være alene, for med det samme vi tager sko på så går hun selv ind i kurven og lægger sig så hun virker ikke ked af at vi går!

Kommentér på:
Vi har et tisse problem! hjælp

Annonce