{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
14.661 visninger | Oprettet:

Hvorfor drikker hun sit eget tis ???? {{forumTopicSubject}}

Hejsa, nogle der ved noget om hvorfor Aya drikker sit eget tis hvis hun kan komme til det ??? Hun er 10 uger. Det er kun når hun har uheld inde. Hun får ikke skæld ud når hun laver noget inde, vi tager hende med ud, og ude får hun ros. Men HVORFOR drikker hun sit tis ????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor drikker hun sit eget tis ????
  • #1   28. jan 2012 Joey spiser sin egen lort hvis han kommer til at gøre det inde, og det er for at vi ikke skal opdage at han har lavet et uheld.

• #2   28. jan 2012 Jeg har hørt om hunde der spiser deres egen afføring, men syndtes ikke lige at jeg har ku finde noget om at de drikker deres urin.

• #3   28. jan 2012 Hmm... har hun opdaget sin vandskål??? Bare så det ikke er fordi hun er tørstig..

• #4   28. jan 2012 Hun drikke mellem 1-2 litter vand , så vandskålen har hun opdaget...

• #7   28. jan 2012 Ok... når vi er ude tisser hun et par gange og besørger. Hun er ude før mad, efter mad, midt i leg efter leg, når hun har sovet osv, og hun tisser hver gang vi er ude, men hun tisser også meget inde, tror hun tisser ca 40 gange om dagen, (de 10 inde) Hun er den 4 hund jeg har/ haft, og syndtes i forhold til de andre i den alder, at hun drikke rigtig meget, og så selvføglig tisser meget.. det er også fint nok, men kan bare ikke forstå hvorfor hun drikker sit urin ( hun får ikke lov) Mangler hun noget , vitamin eller hva ved jeg??

• #8   28. jan 2012 Pia K

Kan det virkelig være på grund af min anden hund??? >Stakkels lille pige..

• #9   28. jan 2012 Pia K:
    Løfter hun ben ?? Ja det må se sjovt ud smiley Hi HI

• #11   28. jan 2012 Har kun haft hende en uge, så nej har ikke været afsted med hende i nu. Fylder skålen 2 gange om dagen, og før vi fik hende, var der altid vand i skålen, der skulle skiftes, men nu bliver det hele drukket. Tanken har strejfet mig ang blærebetændelse... og alligevel ikke når hun drikker så meget.. Tænkte måske lidt på sukkersyge med hensyn til al det væske. Og hvis hun "bare" prøver at skjule at hun har været der når hun tisser inde, og drikker det, så går det jo nok over (håber jeg ) Ham vi har er ellers meget tålmodig med hende, Han brummer allerhøjst, og så går han... Har bare aldrig hørt om at de drikker deres egen tis.

• #13   28. jan 2012 Jeg prøver at ringe til min dyrlæge på mandag, så må jeg se hvad hun siger.. .

• #14   28. jan 2012 Det er ikke unormalt at en lille hvalp spiser sin afføring eller slikker sit tis op.... det har de jo lært af deres mor som gør nøjagtig det samme imens de er sammen med hende.... det er masser af næring i det så længe de er så små som de er.... jeg ville gi det et par uger mere og prøve at være over den når den gør og fortælle den at den ikke må.... og evt tilføje det "tredje krydderi" ( ja det hedder det) i hvalpens mad, det giver gerne afføringen og tissen en lugt de ikke kan li og så holder de sig gerne fra det.

• #16   28. jan 2012 Pia H >>> Det afhænger ihvertfald meget af race... nu har jeg haft mest med Engelsk settere at gøre igennem mit 30årige liv og har det iøvrigt stadigvæk og der er det altså ikke usædvanligt at slikker deres eget tis op eller spiser deres egen afføring.... netop fordi moren gør og når de kommer væk fra moren skal de gerne vænnes fra det.... og derfor foreslog jeg at TS kunne tilføje "det tredje krydderi" i hvalpens mad, da jeg ved at det virker....

At en hund slikker tis er der vel ik noget mærkeligt i... vores Kvik kan nemt finde på at stå og slikke hvor en tæve har tisset og han mangler intet eller fejler intet.. og han er da immervæk 4 år gammel og kender da flere specielt hanner der gør det samme også her nu hvor de er voksne unghunde.

• #17   28. jan 2012 Det 3. krydderi er et syntetisk krydderi. Det ville jeg ikke give hunde ( og bruger det heller aldrig selv)
    http://www.alun.dk/sund-kost/msg.html#

• Marinus H
    Marinus H Tilmeldt:
    dec 2017

Følger: 1 Svar: 1
    #18   24. dec 2017 Min franske på 5 år tisser også på toilet gulvet, og slikker det op hvis han lige pludselig skal om natten, det er helt normalt at rydde op efter sig selv, ligesom vi trækker ud i toilettet når vi er færdige,

Kommentér på:
Hvorfor drikker hun sit eget tis ????

Annonce