13.349 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Hans mave bobler og syder? Hans mave bobler og syder?

God morgen HG smiley
Jeg er stået op til hund hvis mave bobler og næmest syder. Man kan høre det meget tydeligt og jeg kan også mærke det når jeg rører ved hans mave. Han er ikke generet af det overhovedet, er frisk osv. Han spiste aftensmad i går, og har ikke spist noget - som jeg ved af - mærkelige ting.

Skal jeg være bekymret? Han har det fint, det lyder bare helt vildt mærkeligt.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hans mave bobler og syder?
  • #1   28. jan 2012 Tak. smiley vi har lige været ude og gå, og afføring var helt normal - så ingen ting der. Han opfører sig præcist som han plejer, pånær hans mave lyder mærkelig.

tror ikke han decideret har spist sne, men da det er første gang han ser sne, kan han måske godt have smagt på det, men jeg holdte godt øje med ham både i dag og i går, og det er ikke sådan har stået og spist sne. der har heller ikke været ret meget vejsalt hvor vi bor, så tror heller ikke det er et problem..

vi prøver med lidt skånekost smiley troede egentlig tun på dåse havde for stort jernindhold til hunde?

• #2   28. jan 2012 tror lige jeg giver den en dags tid, han har det fint og sådan. så han kommer på noget skånekost og så tager vi den derfra smiley

• #4   28. jan 2012 okay tak smiley jeg giver lige dyrelægen et ring her kl 9 når den åbner, så jeg er på den sikre side.

smiley

• #5   28. jan 2012 ingen grund til bekymring smiley så længe han har det fint og vil spise og lege og sådan så skal jeg ikke bekymre mig. så det var dejligt! jeg er i gang med at koge ris og kylling.

god lørdag til jer alle smiley

• #6   28. jan 2012 Jeg ville nok,ud over maden,være meget påpasselig med om hunden spiser sne.

• #8   28. jan 2012 han har så meget pels, men jeg kan tørre og varme ham når vi kommer ind igen smiley

jeg passer på med sneen smiley tak.

• #9   28. jan 2012 Anne R

det gjorde kayas mave også rigtig tit da hun var lille, men hun fik tit fat i toiletpapiret, så det var derfor den skabte sig lidt smiley hun var heller ikke berørt af det. smiley

• #10   28. jan 2012 Måske fordøjer han bare. Jeg ville nu ikke male fanden på væggen, når han virker normal.

• #11   28. jan 2012 Audis mave rumler også helt vildt i de her dage - og hun har nu også fået dårlig mave.
    Jeg tror så det skyldes sneen - hun har det med at hapse en muldfuld når hun løber smiley

• #12   28. jan 2012 Har ikke læst de andre svar, men når joeys mave gør det der, så er det fordi han er sulten. Og det larmer HELT vildt, bobler, syder, rumler osv.

• #13   28. jan 2012 Mine mister helt apetitten når maven rumler så meget. Det er fordi maven er blevet alt for tom, og de er sulten. Og jeg må lokke mad i dem.

Når de så har fået mad, og maven har noget at arbejde med, så er lydene væk.

Kommentér på:
Hans mave bobler og syder?

Annonce