Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hund spiser træ...
  • #1   29. jan 2012 Han kan jo sådan set godt få splinter i maven og i tandkødet som giver infektioner, så helt godt er det ikke.

• #2   29. jan 2012 Vores tygger også lidt i træet som er beregnet til brændeovnen - her får de lov sålænge de lover ikke at spise det - medmindre det er meget små stykker ;0)

• #3   29. jan 2012 Dorte G - Det er præcis det mine gør... de har knogler og tyggeben og massagebolde og forskellige små gummi ænder og grise hehe .. Så udvalg mangler de ikke , men træ stykkerne fra brændeovnskassen vinder altså hver gang ..

• #4   29. jan 2012 Vores finder også pinde i haven om sommeren og gnaver lidt i dem - der må være noget i pindene de kan li' :0)

Selvfølgelig er der en mulighed for at de sluger noget som laver ravage - men jeg tager chancen - synes at de mest tygger på træet - og spiser måske lidt af barken - som jeg så ikke tror at de at de skade af.

• #5   29. jan 2012 tager skade af....

• #6   29. jan 2012 Jeg ville så aldrig sluge en tandstikker ;0) - og tror heller ikke mine hunde kunne finde på at sluge en spids pind...... - de tygger og spytter ud (det sviner rigtig meget ;0) - det eneste jeg har set dem spise er bark.

Kommentér på:
Min hund spiser træ...

Annonce