{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.237 visninger | Oprettet:

12. hjem!? {{forumTopicSubject}}

Min nabo har lige taget en 9 år gammel Grand danois til pleje fra en ven. Hun siger det er dens 12 hjem!? Nu skal den snart ud i sit 13. hjem hendes søster, og der skal den så blive altid. Kunne sgu ikke lade være med at sige til hende at det var sgu synd. Nu ved jeg ikke hvor gamle grand danoise bliver og det lyder måske hårdt, men synes I på en måde ikke det var bedre med aflivning i sådan en situation? Hunden er tydeligvis mærket og går med halen mellem benene. Hvad er jeres forhold til sådan situation?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  12. hjem!?
  • #2   30. jan 2012 Hvordan er den mærket ??

Min hund gik med halen mellem benene når der kom andre hunde.. Ikke på hvilkår om andre hunde skulle snuse hende der..

• #3   30. jan 2012 Svineri. Kort sagt. Stakkels kastebold.

• #5   30. jan 2012 Er folk blevet sindsyge, hvad er det for en misforstået godhed - jøsses altså, stakkels hund, der ikke er elsket nogen steder.

• #6   30. jan 2012 Åh stakkels hund!
    Den burde være aflivet istedet for at være blevet sådan en kastebold, 12. hjem er sådan ca. 9-10 stykker for mange (afhængig af hundens pyske) hvor er det synd smiley

• #7   30. jan 2012 <b>Har en lidt trist nyhed. Hunden er død her til morges. Den lå ligesom den sov foran ovnen. Måske var det det bedste. :(</b>

• #8   30. jan 2012 <i>Den var mærket sådan at den tydeligvis var utryg, den ville ikke spise af håndem, rystede da hun skulle give den rem på og da hun kælede den lukkede den dog øjnene men havde halen mellem benene og ørene tilbage. Den nåedenat møde min og min befælles små hunde. Der fik den julelys i øjnene og legede som en hvalp trods den var helt sort fuld af gråt skæg. Desværre kunne den ikke lege så godt med dem pga. størrelsen. </i>

Min nabo har papirer om hvor den havde været og hvad den var blevet brugt til.
    De fleste stod der "privat person" og "vides ikke" men den har bla. været vagthund for mindre firma, internathund, 2 x solgt pga. ny baby, 2 x solgt på grund af allergi og en fordi den var "for stor".
    Stakkels hund. Nu har han fred.

• #9   30. jan 2012 Gennemsnitsalderen for GD er vist kun på 6-8 år?
    Det er sq lidt vildt, at den allerede har haft 12 hjem.. Stakkels hund, den må være forvirret..

Og så læser jeg først nu, at den er død ):
    - Stærke hund.. Så gammel i forhold til race, og så efter den behandling.. ):

• #10   30. jan 2012 Bliver de virkelig ikke ældre :(?
    Ja så var den godt nok stærk. Den legede som en hvalp med min unghund igår. Stakkels ven, synd ingen fik lov til at elske dens dejlige væsen smiley

• #11   30. jan 2012 T med Roxie; nej, det er pga. deres størrelse..
    Self kan de godt blive ældre, men det er vist gennemsnittet.

• #12   30. jan 2012 Åhh.... smiley

• #13   30. jan 2012 Stakkels hund, det er nok bedst for den at den er sovet ind.

• #15   4. feb 2012 Ja man kan vel sige det er trist/godt. smiley

Palle nu med Bumle . -> Jeg er ikke sikker på hvor længe hun havde haft den. Sagde hun lige havde fået den hjem for at søsteren skulle komme og møde den med hendes hund og derefter tage den med hjem.

• #16   5. feb 2012 Jeg har haft en husky/schæfer blanding jeg fik fra dyrernes beskyttelse, den var 5 md. gammel og jeg var dens 4. hjem.
    Det syntes jeg var meget for sådan en ung hund.
    Nogle hunde kan tilpasse sig nye ejere, mens andre har det svært.
    Tror alle kan tage min miniature bullterrier, og han vil falde til inden for 5 min.
    Vores shar pei er lige modsat. Hun kan ikke en gang blive passet, da hun så ikke vil spise og bare ligger og piver eller skraber på døre.

Kommentér på:
12. hjem!?

Annonce