2.145 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

overfald i hundeskov overfald i hundeskov

jeg ejer ikke Sheba lille papillion pige, men har Vicky mor til hende og ejer er min søster.
I søndags ville Lene prøve den nye hundeskov i Galten hvor hun bor, da hun var få meter derinde kom seks hunde imod hende, den forreste en rotweiler på 8-9 mdr. bed sig fast i bagparten og ruskede hende.....
ejerne af "rotten" er og var ansvarlige og dybt ulykkelige over situitationen, kørte dem til dr. dyr og henter hende idag, vides ikke om hun overlever men har fået dræn i underlivet, for væsken skal ud af bughulen, ellers dør hun........Lene er dybt ulykkelig og jeg også, for jeg ved at Sheba aldrig er provokerende.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle IKEA-møbler 800 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Stoppet handvask på badeværelse 900 kr.
  • Rensning af sofa 475 kr.
  • Skal have hængt tre egetræsrundstokke (trærør) op. De skal monteres fra en væg til en anden samt en hylde. 1.400 kr.
  • Jeg har brug for hjælp til 3 forskellige ting. 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  overfald i hundeskov
  • #1   31. jan 2012 Ja.. Sådan noget sker desværre nogle gange. Men det kunne også ske andre steder hvor hundene hilste på hinanden. Min hun har også været inde at blive syet efter at være blevet bidt to steder (i hovedet og i halsen) efter et slagsmål i en hundeskov.
    Dog tager jeg stadig der ud.

God bedring til vovsen. Håber at den kommer sig.

• #2   31. jan 2012 Sikke noget. Det er svært at vide hvilke signaler, der har fået hunden til at bide. Måske den var overgearet og midt i en afgørelse af hierakiet i flokken i skoven? Ind kommer et lille byttelignende dyr, og hunden springer direkte på dyret i sin rus. Det er en mulig teori.

• #3   31. jan 2012 Åhh nej stakkels lille hund

• #4   31. jan 2012 Årh nej. God bedring med den lille hund.

• #5   31. jan 2012 Det gør mig ondt at læse håber hun kommer sig

• #6   31. jan 2012 Stakels lille hund og stakels ejer... Sikke forfærdeligt!§ Krydser alt for at hun kommer sig igen!!

• #7   31. jan 2012 God bedring!

• #8   31. jan 2012 Det gør mig ondt at høre Ane.
    Håber det bedste.

• #10   1. feb 2012 God bedring med hunden... håber den klare det.

Dejligt med ansvarlige hundeejere, men føj da hvis det var ens egen hund der gjorde sådan noget...

• #11   2. feb 2012 Det er mig en gåde, at folk ikke vil gøre sig det umage at vurdere, hvilke hunde der skal have lov til at mødes med ens egen hund.

Når man bevæger sig ind i en hundeskov har man desværre sjældent den mulighed netop fordi der ofte kommer en sammentømret "flok" hunde løbende eller fordi folk ganske simpelt bare synes, at hundene frit skal have lov til at tage kontakt til hinanden.

Jeg har ganske simpelthen ikke tal på, hvor mange hunde jeg har måtte hjælpe til at få et bedre forhold til deres artsfæller på baggrund af den kotume, som for mange hunde for store negative konsekvenser.

• #12   2. feb 2012 ....og stavefejlene er gratis....

• #13   2. feb 2012 Hvad sker der så i øvrigt med den rotte?

• #15   3. feb 2012 jeg ved ikke.. jeg synes nu at min lokale hundeskov (Bernstorffsparken) er ret hyggelig, og min hund hilser venligt på dem han gider, og ignorerer resten. Der er kommet et par enkelte opgør ud af det, men ikke noget traumatiserende.

Så længe vi undgår de få hunde "vi" ikke kan lide, så er det ganske fornøjeligt at rende rundt derinde.

• #16   3. feb 2012 Jeg vil nu også sige, at der er stor forskel på hundeskove.
    Nogle ville jeg ikke gå i, mens andre bruger vi meget.
    Dem vi har her omkring er meget gode. De bliver ikke brugt af mange, så man løber ikke ind i hunde hele tiden, samt de er overskuelige, så man kan se hvad der kommer.
    Og så er folk her omkring gode til at vise hensyn.
    Har brugt dem i 5 år uden problemer, men der findes da også hundeskove som jeg ikke vil sætte mine ben i.
    Som ejer skal man også tænke på, om hundeskov er det rette for ens hund. Usikre og/eller aggressive hunde bør man nok undlade at tage med.
    Som nævnt før, så kan en negativ oplevelse betyde meget for den enkelte hund.
    Jeg vil ikke sige at man skal undgå hundeskove, blot sortere i dem man bruger.

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.225
    #17   3. feb 2012 Nu er der efter hånden ikke mange steder du må have din hund løs.Vi bruger hundeskov og det er vi glade for.Vi kommer der ikke for at have kontakt med andre og hvis der er mange hunde finder vi et andet sted.Møder vi hunde vi ikke kender i forvejen kommer hun i snor til vi er forbi og kender vi dem, får de lov til at hilse før vi går videre.Har haft problemmer,men set i forhold til hvor meget vi bruger det er det små ting

Kommentér på:
overfald i hundeskov

Annonce