{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.139 visninger | Oprettet:

Hjælp lige med hvidløgsdråber. {{forumTopicSubject}}

http://www.4hotdogs.com/templates/product.asp?ProductGuid=247310&ProductName=Hvidl%F8gsdr%E5ber+mod+lopper+og+skovfl%E5ter&GroupName=Kattefoder+%26+Kosttilskud&GroupGuid=96

der står 12 kg og nedefter 1 dråbe om dagen..
Det vil sige min på 1400 kg må godt få 1 dråbe right?
spørger nok dumt, vil bare helst ikke forgifte ham smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Vedde skab fra Jysk. 500 kr.
  • Samling af sofaer 300 kr.
  • Sanitets/vådrumsfuge i bruseniche 1.150 kr.
  • Samle jysk tøjskab 900 kr.
  • Varmelegeme skift 950 kr.
  • Etabler strøm i loftsroset 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp lige med hvidløgsdråber.
  • #2   1. feb 2012 Pia - Nej men det gør det ikke bider på mennesker hverfald.. Og mange bruger det jo på deres hunde og siger deres ikke er døde endnu selvom de bruger det ..

- Hvad vil du så forslog, de mest normale produkter mod lopper er enten ALT for skrappe og man høre rigtig skidt om dem, ellers har vi frontline der ikke virker rigtig.

• #4   1. feb 2012 det er det andet mærke der er skrap for hunde, skriver mange os herinde, hvad hedder det nu... Bay et eller andet..

Pia kan jeg bruge frotline hver 2-3 md til at forbygge lopper så?
    Er meget allergisk overfor dem, og vil helst undgå dem ..

• #5   1. feb 2012 Nu vil jeg bare sige at der er rigtig mange hunde som reagere på frontline og andre giftige sager. har selv en hund som reagere meget voldsomt på det psykisk.Så hvis jeg kunne bruge andre midler en at smøre min hund ind i gift ville det være fantastisk ikke at sige at hvidløg er bedre smiley

• #6   1. feb 2012 maria - hvad gør du for at holde lopper væk?

• #7   1. feb 2012 mine får hvidløges pulver hver dag og i mange år har de fådet et fed hvidløg ,før jeg begyndte med det her pulver ,mine fejler ikke noget

• #8   1. feb 2012 jeg har fundet en pipette hos dyrlægen han ikke reagere på som sådan men sikkert også møg giftigt. kan desværre ikke lige huske hvad den hedder. har overvejet hvidløg, man høre jo godt og dårligt om begge måder at holde de kryb væk. så hvis du ikke føler du vil prøve hvidløg så gør det og se hvordan reaktionen er smiley jeg ville høre dyrlægen eller der hvor du har købt det om du skal dele en dråbe ?
    det bliver jo lidt svært

• #9   1. feb 2012 lige meget hvad kan vi ikke sikre os om det er giftigt eller ej, men min hund reagere på nogen af de pipetter og det føler jeg er for giftig for ham. de kan umuligt være gift frie om hvidløg skulle være bedre er der delte meninger om desværre så tror bare man må prøve sig frem og gøre hvad man fler er det rigtige smiley

• #11   1. feb 2012 Hvidløg er mindre giftige end almindelige løg, men bør alligevel fodres med yderste forsigtighed.
    Hvidløg har en række positive effekter, hvis det fodres i meget lille dosis, mens det kan give forgiftninger, hvis det fodres i for stor dosis. Kosttilskud der indeholder hvidløg bør derfor kun fodres efter samtale med dyrlægen

Se Pia - sammen med dyrelægen må man godt i følge dit link smiley

• #12   1. feb 2012 Og der står også at det kan virke på skærmmende for lopper der IKKE er på hunden endnu smiley

Men Pia - Hvad bruger du? og hvor tit bruger du? Som sagt vil gerne forbygge da jeg er allergisk .. pipette hver 2-3 md?

• #14   1. feb 2012 Det er der nu mange der gør. Rigtig mange.
    Og fordi jeg er allergisk... Min opdrætter forbygger også for Alle hendes pap ikke får det?

Du må da undskylde jeg gerne vil forbygge, som mange andre der holder sig loppe fri. Noget bøvl at komme af med igen både for mig og dem

• #15   1. feb 2012 Capstar har jeg ikke hørt om før???
    - Hmm okay, jamen så må jeg prøve det. Der er bare mange der forbygger pg ingen lopper hAr?

• #16   1. feb 2012 Hmm. Nå jamen så må jeg håbe han ikke får igen. Skal igennem 2 mdrs helvede med sår overalt og feber af et bid. Krydser bare fingre smiley

• #17   1. feb 2012 Må man godt købe noget og ha til at ligge ?
    Eller kan det blive for gammelt?
    Jeg har små hunderacer? Ved du om noget er bedere til det end andet ?

• #18   2. feb 2012 Tak Natasja du har ret smiley

Kommentér på:
Hjælp lige med hvidløgsdråber.

Annonce