{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
594 visninger | Oprettet:

hund/baby {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen.. ja nu er der ikke længe til at at vi skal være endnu stolte forældre(7 sep).. af en lille baby.. **ss**
ville høre om hvad i forældre har gjort?!!
jeg ved en en del om hvad der er godt at gøre...
fx cesar skal havde noget af babys tøj med hjem, så han kan lære duften af kende...
og en ble som babyen har tisses i. den skal han også dufte til..
og sætte baby på gulvet nå vi kommer hjem og lade mann2 snuse til den lille(glæder mig meget til at lade mann2 møde den lille ny... og er sikker på han vil være den bedste nanny dog.)

men alle som har nogen gode råd, vil jeg gerne høre fra..
om der er andet man kan gøre, og hvad gjorde i???




'


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hund/baby
  • #1   6. jul 2006 endnu(mente mann2 er jo vores første) **gg**
    og stolte er vi over ham...


  • #2   6. jul 2006 Har desværre ikke lige nogle råd, men ville bare sige tillykke med i skal være forældre og held og lykke med det.

    Pernille


  • #3   6. jul 2006 Jamen jeg vil da sige, at i da allerede ved de fleste ting og det skal nok gå super godt.
    En ting man bare skal huske er at man ikke må skubbe hund væk.....den skal have opmærksomheden som den plejer......ikke fordi jeg tror i ville gøre det ved jeres søde mann....men du ved.... folk har det med at blive overpylret med barnet og bange for at hunden skal komme for tæt på o.s.v

    Held og lykke med den lille når det er.......og kunne du ikke lige presse babyen til at komme ud dagen før (6/9).....det er nemlig min fødselsdag *GG*


  • #4   6. jul 2006 ja det ved jeg susie..... overpylret er sgu ikke sundt for barnet... så håber ikke at jeg blive sådan. cesar har en nevø på 5 år og en på 6 mrd, og det eneste mann2 gør er at slikke den lilles tær... **gg**
    hmm sjovt du siger det.. føler lidt at den komme ud mellem den 5/9-6/9 **gg**


  • #6   6. jul 2006 hundeejer okey..
    føler bare også at det stadig er vigtig at mann2 og jeg har vores ture sammen.. fx en tur til bager alene mens fx cesar og baby er sammen...
    gør i også det...


  • #9   6. jul 2006 ja det er jo.. man prøver og planlægge det hele... men det kan man jo ikke med den lille.. kun 5 min frem ca.. *'ss**
    men forstår helt sikkert hvad du mener...


  • #11   6. jul 2006 nej hundeejer det er ikke sjovt og være høj gravid i 31 grader....
    aaaadddddd **GGG***
    tak for hjælpen....


  • #12   6. jul 2006 Jeg er lige blevet storesøster næsten, jeg fik en lillebror fo0r 3 uger siden.. De er ikke kommet hjem fra sygehuset endnu, men mine forældre er meget strikse over for alt mulig, så de vil ikke have at vores hund må snuse til ham før han bliver noget ældre osv videre (De er bange for bakterier !)

    Tillykke med det når engang (:


  • #13   6. jul 2006 Vi har en søn på næsten 3 måneder og det eneste vi gjorde da vi kom hjem hospitalet, var, at lade Anton snuse til babyen- vi havde ikke givet ham en ble eller noget andet han kunne snuse til inden vi kom hjem. Han tog SÅ godt imod vores dreng og passer rigtig godt på ham. Men det kommer nok an på meget, hvad man kan vælge at gøre- men det er ingen skade at lade hunden "låne" en brugt nusseklud, ble eller en bodystocking inden I kommer hjem.
    Og tillykke med gravidtiteten *S*
    Det er squ en dejlig ting at skulle være forældre!


  • #14   6. jul 2006 LOL..! Hils Cesar og sig god tur hjem med tis' bleen..

  • #15   7. jul 2006 **GG** det skal jeg gøre Sara....

Kommentér på:
hund/baby

Annonce