{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
519 visninger | Oprettet:

Sygeforsikring, hvordan? {{forumTopicSubject}}

Hej Alle

Jeg har en sygeforsikring til min hund, hos Alm. Brand. Jeg havde for et par uger siden, ham til dyrlæge som kostede mig 590 kr. på grund af han pludseligt led meget af noget der minder om reverse sneezing, Han kom i behandling, og nu er der intet tilbage smiley - I dag kom jeg så til at tænke på, om jeg egentlig kunne indsende dette til forsikringen, når der er en selvrisiko på 300 kr?. - Føler lige så godt jeg kan udnytte det, nu jeg har betalt for forsikringen smiley

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man gør?

På forhånd tak, Maja

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sygeforsikring, hvordan?
  • #1   12. feb 2012 Når vi har dyrlægeregninger, så scanner vi dem ind og mailer dem til Alm. Brand og så kører det bare:-))

• #2   12. feb 2012 du sender da bare kvitteringen ind, så ser du hvad du får tilbage....og ja man skal da have alt det tilbage man kan få, det er vel meningen

• #3   12. feb 2012 du indesnder din regning til dem, dog ringede jeg til min forsikring om det var ok at jeg scannede min regning ind på computer og sendte den pr mail og det var i orden, kan jo lige så godt spare portoen

• #4   12. feb 2012 Maja -

hvilken form for behandling fik han?

• #5   12. feb 2012 Hun undersøgte ham, gav ham noget pencillin og jeg skulle dernæst hente nogle piller han skulle behandles med i 6 dage - hun var slet ikke sikker på at det ville have en effekt, men gjorde det alligevel - og nu er mit lille pus rask smiley

• Lady Pink
    Lady Pink Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 13 Emner: 58 Svar: 259
    #6   12. feb 2012 jeg har mine i alm brand men overvejer at flytte til agria..de har nogle tillægs forsikringer der dækker godt ..og så kan man betale mdr vis..det er lidt surt at få regninger ind på 7 hunde :))

• #7   12. feb 2012 Tak allesammen, vil kontakte dem i morgen, og høre om jeg kan sende regningen scannet ind på computeren smiley

Bertz Bedst V
    Mange tak - jeg købte egentlig bare en sygeforsikring, og nu tænkte jeg om hvad den egentlig bruges til smiley

• #8   12. feb 2012 Send dem da ind. Jeg har også Alm. brand.
    De dækker ikke de første 300 kr, men de dækker 80% af de sidste 290 kr. Dog dækker de ikke den medicin du har fået med hjem.

• Lady Pink
    Lady Pink Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 13 Emner: 58 Svar: 259
    #9   12. feb 2012 Jeg har kun haft brug for forsikringen 2 gange
    og der har de også betalt... men jeg har snakket med dem ang måske hormon forstyrrelse på en af mine tæver..

og det vil de ikke dække... det syntes jeg jo så de burde..hun har inden for det sidste år tabt, og taber pelsen.. og dyrlægen mener at det kan skyldes hormonelle forstyrrelsen..

men alm brand siger de ikke skal dække sådan noget

men det er jo derfor man tegner en syge forsikring ..så mener de burde dække det

• #10   12. feb 2012 Her har Abbie problemer med analkirtlerne, og det vil alm. brand heller ikke dække fjernelsen af, da de mener det er forebyggende.

Kommentér på:
Sygeforsikring, hvordan?

Annonce