Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  operation af analkirtler.
  • #3   15. feb 2012 hos min dyrlæge 4700-5400 afhængig af størrelse (mht. bedøvelse9

• #4   15. feb 2012 Ved godt der er forskeld, men det er heller ikke så vigtigt hvad det koster, det var bare en ca pris. Jeg ved der er nogen herinde der har fået det lavet på deres hund.

• #5   15. feb 2012 Jeg fik at vide at det ville koste 4700 på min

• #6   15. feb 2012 i københavn smiley

• #7   15. feb 2012 Okay, jeg tænkte også det koster deromkring ca. Ved ikke lige prisforskeld fra kbh til odense, men mon ikke det er ca samme pris over alt.

Fik du så fjernet dem på din hund?

• #8   15. feb 2012 jeg overvejer stadig, for forsikringen vil ikke dække, så det er mange penge.

• #9   15. feb 2012 Hvorfor vil din forsikring ikke dække? Hvad har du da? Min forsikring dækker jo operation, og medicin, ophold på klinik.

• #10   15. feb 2012 Jeg har Alm. Brand. De mener operationen er forebyggende, og derfor dækker de ikke

• #11   15. feb 2012 nå okay. jeg kan anbefale dyrekassen danmark.

• #12   15. feb 2012 Jeg har aldrig været andet end glad for Alm. Brand. De har dækket godt indtil videre. Min dyrlæge ryster også på hovedet. De har aldrig været ude for der har været problemer med at få operationen dækket. Men jeg er da glad for jeg ringede og tjekkede inden hun blev opereret.

• #14   15. feb 2012 Syntes godt nok det lyder mærkeligt.

• #15   15. feb 2012 hun sagde til mig da jeg ringede ind og spurgte, at de kun kunne overveje at dække hvis hunden 365 dage om året var plaget af det og på antibiotica. Hun sagde de kun dækkede i ganske få tilfælde.

Og ja der er en grund til at de skal fjernes. Hun kan ikke selv tømme dem og det bliver gjort ofte af dyrlægen. Dyrlægen mener bare det er et spørgsmål om tid før der kommer slem betændelse i, og derfor skal de også fjernes så snart jeg kan finde pengene.
    Damen hos forsikringen mente ikke de skulle dække da hunde ligesom mennesker kunne have en overproduktion af forskellige ting, men det skulle være grælt ud oveer alle grænser for at de ville gøre noget.

• #16   15. feb 2012 Okay. Coppi har været på antibiotika i 2 uger nu, og fået sprøjtet noget direkte op i analkirtlerne. Det har ikke hjulpet, og de bliver betændte hver 2 uge mindst:(
    Så nu skal det bare være. Han er ked meget af tiden, og intet har hjulpet.

• #17   15. feb 2012 Mærkeligt. Alm. Brand dækkede da uden problemer den operation på min cavalier. Det var april sidste år. Tror jeg gav ca. 5000 kr.

• #18   15. feb 2012 det er også det min dyrlæge siger. De har aldrig før hørt om at det ikke bliver dækket.

• #19   15. feb 2012 Jeg talte med en meget sød men meget afvisende kvinde hos dem og der var intet at gøre.

• #21   15. feb 2012 Uhhh jeg hader at skulle ringe igen smiley men jeg er klar til at kræve min ret. Jeg betaler troligt for forsikringen, men når jeg skal bruge den bliver jeg afvist af "sæde damer"

• #22   15. feb 2012 søde smiley

• #24   15. feb 2012 jeg blev viderestillet til hende og hun blev præsenteret som hende der sad med hundeforsikringerne, men mon dog hun er den eneste smiley

• #25   15. feb 2012 Jeg gav lige knap 4000kr i Vejle....

Men ring da og hør dem ad:o)

Min forsikring dækkede, vi har prøvet nogle gange med medicin behandling og det duede bare ikke, så operation var det dyrlægen anbefalede og ingen problemer med dækningen her:o)

Pøj pøj til din lille mus:o)

• #26   15. feb 2012 Fru Robbie Williams og sønner:

Nej jeg vil ikke ringe. Det er på fredag, og som sagt er det ikke så vigtigt med pris, bare ca. pris.

Okay, det lyder jo som det samme med min lille pus, så jeg besluttede i dag med dyrlægen at det var det eneste bedste for ham.

Hvordan er din hund kommet sig ovenpå sådan en operation?

• #27   15. feb 2012 Nina,
    Oki, læste heller ikke lige alle svar;o) Men ja sådan havde jeg det også, det skal jo gøres uanset hvad det koster og om forsikringen betaler, så jeg kan bare blive positiv hvis de dækkede:o)

Jeg kan love dig Nina, jeg var SÅ nervøs, ikke fordi jeg ikke stoler på min dyrlæge, men fordi man har hørt så mange skrækhistorier om at det er gået galt, men min dyrlæge sagde, det var aldrig sket ved dem, hvis man bare ved hvad man laver, så kan det altså ikke gå galt(men ja der er jo en risiko)

Men han er kommet sig fantastisk over operationen, dagen derpå gik han ikke rigtig var mest træt, han var dog ude og tisse om aftenen, men ikke sådan helt stabil i sin gang, det er jo lidt underligt med sådan noget tråd i rumpen;o)

Men dagen efter jamen der gik vi lille tur, han havde overskud til at stå og markere med bagbenene efter han havde tisset, han havde normal afføring og spiste som han plejer og var endda med på leg med storebror(der stoppede jeg dem så lidt da han lilge skulle ha ro på de første par dage) Men han var faktisk helt sig selv:o)

Han prøvede aldrig at bide i såret, et par gange lige at kure' på rumpen, men stoppede jeg ham jo så i:o)

Jamen det hele gik SÅ meget lettere end jeg turde forvente og har aldrig haft uheld med at holde på afføringen eller noget som helst...

Så håber det går sådan med din dreng også:o)

Her er et album fra de første 14 efter operation.
    http://www.hundegalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=67104

• #28   15. feb 2012 Dejligt at høre. Det er bare noget der skal overståes. Han kan kun få det bedre med den dumme numse.

Ej det ser da rimelig harmløst ud. Det ser ud til at det er helet flot.

Kommentér på:
operation af analkirtler.

Annonce