{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
855 visninger | Oprettet:

Hills ZD, KUN vådkost? Glemt foder :( {{forumTopicSubject}}

Ja jeg er i en rigtig dumt situation, som man kun kan slå sig oven i hoved af. Både mig og min kæreste troede den anden havde pakket hundens ting, herunder hans allergi foder. Det var der ingen der havde. Vi skal være væk til lørdag aften.
Jeg har fundet et sted tæt på hvor vi skal være der forhandler Hills ZD ultra både tør-og vådkost. Problemet er at de kun har 12 kg. sække, og da vi ikke aner om han skal være på det i mere end 5 uger, så er det meget når vi i forvejen lige har taget hul på en 10 kg. (lille hund vi har)

Spørgsmålet er, kan hans mave klare at gå fra en blanding af tør-og vådkost (mest tørkost) til KUN vådkost i disse to dage?

Ellers hvis nogen skulle ligge inde med lidt tørkost af dette mærke nær Aalborg, vil det være en stor hjælp hvis jeg kan købe lidt der.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hills ZD, KUN vådkost? Glemt foder :(
  • #1   16. feb 2012 Jeg ville nok bare nøjes med at give vådfoder så i disse dage og så når jeg kom hjem igen så langsomt tilbage til tørfoder.
    Kan dog ikke forstå at i kun skal være på det i 5 uger da man siger at for at vide 100% hvordan hunden fungere på et foder så skal der gå 3 mdr.

• #2   16. feb 2012 Jeg er bare super bange for at de ødelægger hans maven? Vi skal ikke finde ud af om han fungerer på foderet blot om det hjælper på hans allergi.

• #3   16. feb 2012 Ok, men umilbart er det jo den eneste mulighed i har, ellers ring til jeres dyrlæge og hør ad hvad de siger.
    Det er i hverfald klart bedre at give han vådefoder end et andet slags foder og det skulle ikke kunne ødelægge hans mave hvis det kun er to dage vi snakker om

• #5   16. feb 2012 Tak smiley har sendt en besked til personen selvom tråden er meget gammel hehe

• #7   16. feb 2012 Kan i ikke få et par af deres små prøveposer ZD og så blande det i vådfoderet. Tilbyd at give lidt penge for det og forklar dem situationen, ellers må i jo prøve at køre lidt længere og finde en anden dyrlæge, der forhandler det.

• #8   16. feb 2012 Dyrelægen jeg snakkede med nævnte ikke prøveposer på trods af jeg forklarede situationen. Tror heller ikke det er et foder der kommer prøveposer på egentligt. Ellers var det en god ide.

• #9   16. feb 2012 har I mulighed for at lave mad der hvor I er..... så ville jeg købe lidt kylling, en filet eller andet... koge den, samt koge lidt ris evt med lidt grøntsager i... og så bruge det de dage.... havde hunden fx dårlig mave ville man jo give det, så det kan vel ikke skade...
    Jeg koger af og til sådan en portion da hundene er vilde med et, og så er der fa til 3-4 dage.... gemmer kogevandet fra kyllingen spm jeg luner lidt af hver gang og hælder over så risene ikke er helt kolde..

• #10   17. feb 2012 Hvis hunden skal udredes for allergi dur det med ris og kylling ikke, det er først efter at hunden er blevet "udrenset" at man kan begynde på det.
    Nej Z/D kommer ikke i prøveposer, hvis hunden skal have det er det ikke et spørgsmål om hunden kan lide det men et spørgsmål om at hunden SKAL have det.

Kommentér på:
Hills ZD, KUN vådkost? Glemt foder :(

Annonce