1.573 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
Minder disse racer om hinanden? Minder disse racer om hinanden?
Shih Tzu
Bichon Havanais
Coton De Tuléar
Lhasa Apso
Löwchen
Del gerne erfaringer om disse racer..?
Og om der er den store forskel, og i så fald hvad..?
På forhånd tak!
0 synes godt om
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 2.220
jul 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 4 Emner: 141 Svar: 788
jul 2009
Følger: 23 Følgere: 38 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 3.535
Vil mene, at Malteser, Bichon Havanais og Coton De Tuléar minder en del om hinanden, hvor malteseren dog er den jeg ved mest om.
Men nu skriver du ikke noget om, om hvordan de skal ligne hinanden, og hvad det er for egenskaber du søger.
jun 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 23 Svar: 88
Jeg tænker ikke så meget på udseende.
Men "personlighed", træning, familiehund eller ej.. Børnevenlig? Socialt med andre hunde. (har læst at Shih Tzu f.eks. godt kan være ret dominant overfor andre hunde)
Det er lidt en jungle at finde rundt i på nettet, derfor dejligt med HG - oraklerne..
feb 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 219
jul 2009
Malteseren er en glad hund, som elsker at være sammen med familien, den er også glad for børn, men børnene skal dog have en vis alder, da malteseren er ret lille. Generelt er den glad for alle mennesker og dyr.
Den kan også godt lidt at gå tur, og går uden problemer 5-7 km.
Malteseren er en klog hund, og kan sagtens lære forskellige ting, dog bør man ikke lade den springe, selvom den normalt er en "hoppeloppe".
Malteseren er nem at have med overalt. Den er en livlig hund, men elsker også bare at ligge og snue på sofaen. Den larmer heller ikke, som mange af de andre små hunde eller gør.
Ovenstående passer på mine hunde, og burde passe på de fleste maltesere. Hvis du har yderligere spørgsmål til denne race, svarer jeg gerne.
jul 2009
håber det er okey jeg lige spøger ?
hvordan er pelsplegen på en malteser?
altså hvor krævende er den er det vær dag den skal børstet ?
kan man holde den i en kort klip her tænker jeg på hvalp/bamse klip ?
jul 2009
Hvis man vælger at holde en malteser i kort pels, så er der selvfølgelig mindre at børste, men man skal stadig have fat i børsten:-)
Spørgsmål er altid velkomne.
jul 2009
Minder disse racer om hinanden?