Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Minder disse racer om hinanden?
  • #1   19. feb 2012 jeg følger lige lidt med :o)

• #2   19. feb 2012 Følger også lige med

• #3   19. feb 2012 Shih Tzu, Lhasa Apso og Löwchen kender jeg ikke så meget til.

Vil mene, at Malteser, Bichon Havanais og Coton De Tuléar minder en del om hinanden, hvor malteseren dog er den jeg ved mest om.
    Men nu skriver du ikke noget om, om hvordan de skal ligne hinanden, og hvad det er for egenskaber du søger.

• #4   19. feb 2012 Nej, jeg kunne måske godt uddybe det lidt.. smiley
    Jeg tænker ikke så meget på udseende.
    Men "personlighed", træning, familiehund eller ej.. Børnevenlig? Socialt med andre hunde. (har læst at Shih Tzu f.eks. godt kan være ret dominant overfor andre hunde)

Det er lidt en jungle at finde rundt i på nettet, derfor dejligt med HG - oraklerne.. smiley

• #5   19. feb 2012 den bichon Havanais jeg kender, hader både børn og andre hunde. Mens Cdt'en er meget glad for alt og alle. smiley

• #6   19. feb 2012 Kan fortælle lidt om malteseren, da jeg selv avler med denne race.

Malteseren er en glad hund, som elsker at være sammen med familien, den er også glad for børn, men børnene skal dog have en vis alder, da malteseren er ret lille. Generelt er den glad for alle mennesker og dyr.
    Den kan også godt lidt at gå tur, og går uden problemer 5-7 km.
    Malteseren er en klog hund, og kan sagtens lære forskellige ting, dog bør man ikke lade den springe, selvom den normalt er en "hoppeloppe".
    Malteseren er nem at have med overalt. Den er en livlig hund, men elsker også bare at ligge og snue på sofaen. Den larmer heller ikke, som mange af de andre små hunde eller gør.

Ovenstående passer på mine hunde, og burde passe på de fleste maltesere. Hvis du har yderligere spørgsmål til denne race, svarer jeg gerne.

• #7   20. feb 2012 Lise-Lotte
    håber det er okey jeg lige spøger ?
    hvordan er pelsplegen på en malteser?
    altså hvor krævende er den er det vær dag den skal børstet ?
    kan man holde den i en kort klip her tænker jeg på hvalp/bamse klip ?

• #8   20. feb 2012 Michelle: Malteseren er krævende hvad pelspleje angår. Det første år, indtil den skifter til voksenpels, anbefaler jeg altid, at man børster hunden hver dag. Når de har fået deres voksenpels, kan man godt springe en dag eller to over, men 2 gange om ugen bør man have fat i børsten. Malteseren skal også vaskes 1-4 gange om måneden, alt efter hvad man selv synes.

Hvis man vælger at holde en malteser i kort pels, så er der selvfølgelig mindre at børste, men man skal stadig have fat i børsten:-)
    Spørgsmål er altid velkomne.

• #9   21. feb 2012 Lise- Lotte mange tak for dit svar :o)

Kommentér på:
Minder disse racer om hinanden?

Annonce