{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  æder lort
  • #1   19. feb 2012 Hun får hvalpe foder fra Ollivers....

• #2   19. feb 2012 Det kan simpelthen bare være fordi hun synes det smager godt - tro det eller lad være og fordi det er blevet en vane.

Det med foderet er meget sjældent årsagen har jeg ladet mig fortælle hos dyrlægen da jeg stod med problemet selv - hvalpe har det bare med at snaske i ting. Også/især klamme ting. Og når først det er en vane, så er det jo noget der skal brydes - og det kan da godt tage lidt tid.

Men selvfølgelig skal man ikke sige at det ikke ER foderet - men jeg ville kigge på hunden almene trivsel.

Man kan få nogle piller hos dyrlægen - Kaprotabs.
    De kan hjælpe hende af med vanen med at spise hendes egen lort i hvert fald. Hun skal have dem med hvert måltid og de får hendes afføring til at virke utiltalende.. det skulle man nu mene det var i forvejen hehe

Og ellers er det med at være over hunden på turene for at få brudt vanen.

• #3   19. feb 2012 Ofte er den en dårlig vane, min gør det samme dog ikke sit eget og katte lort er bedst smiley jeg siger nej, kalder ham til mig og godbid når han kommer. det fungere oftes
    smiley
    Men vær obs på det, da det kan være fyldt med bakterier, min kaster op når han en sjælden gang lykkedes at spise lidt.

• #4   19. feb 2012 For at hun ikke skal spise sit eget lort kan I give hende ananas i en periode. Det gør at hendes lort ikke er så lækkert for hende. Og så selvfølgelig prøve at bryde vanen ved at hun ikke får lov at spise andres lort.

• #5   19. feb 2012 1000 tak for svar og råd, vi må bryde vanen.. Hun har oz kastet op en enkelt gang idag...

• #6   29. feb 2012 De piller man kan få ved dyrlægen hvad koster de?

• #7   2. mar 2012 Mener jeg giver 115kr for 100stk.

• #8   2. mar 2012 Heidi N hvor længe skal hundene have dem? Og er det til hvert måltid eller kun engang om dagen?

Vores får 2 x dagligt mad

• #9   4. mar 2012 Det begge måltider - og antal alt afhængig af størrelsen på hunden.

Vores Fraya på lige over 30kg startede ud med max antal ved hvert måltid - 3stk.

Da det så virkede satte vi hende ned på 2stk ved hvert måltid.

Og hunden skal have dem indtil vanen er brudt. For os var 1 glas med de 100stk nok.

• #10   4. mar 2012 Vi har en golden og så 3 små hunde på ca 6-7 kg hver. Dem på 6-7 kg vil det være nok med 1? Det er de små hunde der æder lort

• #11   5. mar 2012 Husk der er hunden hvis lort de æder, der skal have piller.

Så hvis de små spiser hinandens, jo så er 1 nok fint til dem. Men spiser de den store hunds, skal den nok starte med 3stk.

• #12   6. mar 2012 De små hunde æder hinandens og vores goldens, samt alt lort de finder i skov mm

• #13   7. mar 2012 Rikke: Pillerne kan ikke hjælpe på det lort de æder i skoven - med mindre man helt bryder vanen.
    Men de fleste hunde kan ikke stå for ræve, heste, katte, ko lort osv.
    og det eneste man kan gøre der, er at være over dem på turen.

Det er kun hjemme de måske kan hjælpe jer.
    Og så er det alle hundene der skal have tabletterne.

Jeg har fra min dyrlæge hørt, at man kan få nogle tabletter på apoteket der hedder Aciglumin der gør nøjagtig de samme.
    Om de er billigere eller dyrere - det ved jeg så ikke.

• #14   7. mar 2012 Jamen hvis bare de vil holde op med og stå og æde lort i haven fra hinanden, så er jeg ganske tilfreds. De små blir mest luftet i haven. Jeg har nu set 2 af de små gå forbi lort i haven, uden at æde det, men har endnu en der skal smage det.

Kommentér på:
æder lort

Annonce