8.141 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 36 Svar

Skøre kælenavne ?? Skøre kælenavne ??

Min datter's chi-han Tyson er en en "hunmissekattefiskepjæk".

Han er nemlig lidt af en kælling, på størrelse med en lille kat, har lugtet som en fisk(ud af munden inden han fik renset tænder) og er et pjævs/pjok !!

Vi er "gode" til at finde på skøre kælenavne herhjemme...hvad med jer ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skøre kælenavne ??
  • #1   21. feb 2012 Kalder Petri for Pølsehunden og min kæreste tror hver gang at jeg kalder ham for bøssehunden.. :o)

• #2   21. feb 2012 King Of Heaven...det er da lidt af en lyttebøf hvaaaa' *lol*

• #3   21. feb 2012 Daisy kalder jeg dølle. Lidt en blanding af Daisy og krølle tror jeg ;o)

• #5   21. feb 2012 Vaks hedder normalt fede, tykke, spade, putte, nuller, missaaar og andre fjollede navne smiley

Ironisk at vi kalder ham tykke, for han er faktisk ret så tynd! xD

• #6   21. feb 2012 Årh mine har mange kælenavne, og de kan kende forskel på dem..

Falkor hedder Tulle, Trut, Mors dreng, bøffel
    Dharma hedder Lams, lamseben, gås
    Anouk hedder Nulle, adder-badder, nullerøv, fars pige
    Cille hedder bare Mus

• #7   21. feb 2012 Moffeloffe Gg. Hun hedder jo muffin. Kalder hende også morfar, lopperede(hun har lige haft lopper) og superhunden. Og så er hun jo morsLilleMuffeLuffeIloveYouDoggyeHund smiley Haha. Det nok ikke et kønt syn egentlig. smiley

• #8   21. feb 2012 Hehe...Chewbacca er heller ikke gået fri herhjemme, men vi har ikke helt forfinet det helt endnu, så indtil videre han hedder Chewie(kaldenavn), Bacca, AtjuhChew, AtjuhBactus....og Wookie, da den eneste forklaring på den lugt der omgiver ham nogle gange må være fordi der bor en Wookie med dårlige ånde oppe i hans mååås *rødmer*

Når jeg skal i seng og han en sjælden gang lister op til mig for at lægge i arm i et par minutter er han bare moars Basil-mus smiley

• #9   21. feb 2012 Tykke og fede har vi også brugt til vores tidligere hanhund som også bare var alm. af bygning

Dina, som nu er min himmelhund blev kaldt en MASSE. Både smukke, doc, dockien, dogsen, dogs, pogsle, pogsle-mogsle, dinaeen, dinamus, dinse

Gia som vi har nu bliver kaldt ballademageren, hvalpen (bliver nok nød til snart at stoppe det ;-)), og Giaeen og maaange flere endnu når det nok at blive til smiley

• #10   21. feb 2012 men som i nok ved; kært barn har mange navne smiley

• #11   21. feb 2012 Thomsen bliver kaldt Gamle af mig, hvilket har endt i at folk har gloet på mig når de har spurgt hvor gammel han er og jeg svare 2 år smiley

• #12   21. feb 2012
    Nanna Greve K
    Skrevet: 21-02-2012 21:22:41
    men som i nok ved; kært barn har mange navne smiley

- lige præcis !!

• #14   21. feb 2012 *PelsdyretJessie & vedhæng*
    Skrevet: 21-02-2012 21:24:15
    Hahahaha Lykke - Atjuhchew !

*rødmer*

• #15   21. feb 2012 Lapin bliver kaldt Lapse, Lappemand, Lapsebasse, bamsefar, bassemand, basse, Lap..

Melanie er alle dage min Møffe og Muffer.

Nathalie er betteski', Natlie, natha, nuser.

Jersey var alle dage min Boddie

Felicia var Mulle pigen.

Gabi var Gabse, Gabselabse, Gabsle, Gab, Gabs,

Ja, kunne blive ved... De får allesammen nogle sjove navne, tit i sammenhæng med deres navn. Ved faktisk ikke hvordan halvdelen dukker op, men det gør de altså smiley
    Der er sikkert mange endnu, dette var bare de mest brugte smiley

• #16   21. feb 2012 Kato har nogle stykker og han reagerer på dem alle..

- Hermann, Basse, Bassemanden, Bebse, Baby, Gurli, Skattermanden, Bror Lort, Tykke, Fede, Prutmaskine, Snorketræ osv osv.. Jeg kunne blive ved.. smiley

• #18   21. feb 2012 her er det mest underlige nok funky som bliver kaldt" risengrød"

Ellers hedder hun (Funky): Funk, Donk, donke, Ranukelfunkel, kadonke, kamphunden..
    Walle: Wallepop, hophop, bøllefrø, bidedyr, Tudeschæfer.
    Nova: Boesen, fidel, tusind, bandit, gamle hiphopper, møghund
    Juice: juicepigen, jusser, pigen, lampe, Genie,

• #19   21. feb 2012 Har lige nu ind til om 10 dage kun 4 ildere om 10 dage får jeg så min vaps.
    Ilderne:
    Navn: Thor
    Kælenavne: torvald, basse, mors dreng, ninja thor.
    Navn: sif
    Kælenavne: siffilif, prinsesse, mors pige.
    Navn: nidhug
    Kælenavne: huggert, bassemand, tykke.
    Navn: perry
    Kælenavne: agent P, lille skid.

Den nye hvalp:
    Navn: maggi
    Kælenavn: lille vaps ( indtil videre)

• #20   21. feb 2012 Jeg har fået en vane med at kalde min Felix for Bullerbebz. Og nogle gange hvis det går lidt stærkt kommer jeg til at sige Bellerbubz. Hehe smiley
    Ved egentlig hvor det kommer fra. Det røg bare pludselig ud af munden på mig så han er min lille Bullerbebz/Bellerbubz smiley

• #21   21. feb 2012 Zippo hedder Zippen, Zippe, Zippe-lippen og Zippo-lippo

Musashi hedder Lille grå, Grå, Mus og Misk-mask-muskelhund.

Kongo havde mange kælenavne. Mule, Mule-pose, Posen, Hænge-mule, Fedtmule, Hundehoved, Hoved, Hovedet, Bøllemis og Kongo-bongo :')

• #22   21. feb 2012 ko, hundehvalp, køter, hund!.. det hedder Kaoz =)

Min kæreste har verdens længste kælenavn, og det bliver udviddet når humøret er højt ; )

Claus Sylvest farmor-øjenpeter gagamel fistelbach prinsesse-sommersalat menneske (og nogle flere jeg ikke lige kan huske *GG*

• #23   21. feb 2012 Og nårh ja min mosters hund hedder Baby, hende knalder jeg for bubs

• #24   21. feb 2012 Kalder*

• #25   21. feb 2012 og min søster og jeg opfandt navn til julemanden på finsk da min nevø (søsterens dreng) ui sin tid spurgte..

Poska loska poikan, heljan med eljan *GG* .. det skal siges sådan lidt svensk... det hedder julemanden altså stadig herhjemme *GG*

• #26   21. feb 2012 Peanut, kalder vi puppy eller puppy dog ( manden i huset er amerikaner) Peanut butter, og Peabrain, når han gør noget dumt.:-)

• #27   21. feb 2012 Enzo bliver ofte kaldt Spasser hunden herhjemme fordi han.. ja fordi han er lidt af en spasser engang imellem. Ib - efter den mindre intelligente hyæne i Løvernes Konge - er også mere eller mindre blevet hans mellemnavn. ;o)

• #28   21. feb 2012 Lilly hedder for tiden Bubbi, Flubby Bub eller Spubbi smiley
    Hendes kælenavne har været mange og udvikler sig hele tiden til nye navne. Startede med Lilly Billy - som udviklede sig til Billy Bob, som blev til Bobby og nu Bubbi (den korte version af udviklingen *GG*)

Silas kaldes ofte for Sila eller SilaWila, Smiles (engelsk ord for smil), Siles (engelsk ligesom Niles) eller Smilas. Det starter ligesom Lilly. Han ender nok også med et sært navn ligesom hende smiley

• #29   21. feb 2012 Frida er altid blevet kaldt tudse, som nogle gange bliver til tudse-mus, eller tudse-pige. Ved egentlig ikke hvorfor. Og Kalle hedder bare kalle-mand eller mors lille dreng....

• #31   21. feb 2012 Jako aka papegøje, store skrummel
    Fahra aka snutter, bas bas og rex
    Starlight aka lille lys
    Mille aka tiny rex

• #35   22. feb 2012 Bacchus kaldes bl.a. Baktus, røv, putte, basse(mand)

• #36   22. feb 2012 Snow kalder jeg "Den skævbenede køter"
    Begyndte med det da hun startede til begynder agilty. Hun var god, men ramte ind imellem ved siden af forhindringerne.

Oki kalder jeg "Skrotsnobben"
    Hun er en "skrot køter", også kaldet en skilsmisse eller omplacerings hund. Hendes stamtavle er finere end Snow`s og det gør hun os begge opmærksom på tit. Hun snobber. "Skrotsnobben"

• #37   22. feb 2012 har jo en rotte blanding med det fesne navn Gucci.. så hun hedder nu Hunden smiley
    eller hvis hun skal korrigeres: Guc

ellers er der jo: puttedyret, tykke, smukke

men aldrig Gucci *GG* vi ku ikke finde en lyserød bæretaske der var stor nok smiley

• #38   22. feb 2012 Zantos lystrer ganske fint på navnet "Tosse"...
    Det startede lidt som Zantossen og så endet det som Tosse eller Tossen

• #39   22. feb 2012 Daffy har også en del underlige navne ...
    hun er både : MOARS lille Rotte, Rotte, Snaffy , Difdaf, Darf og Gadaffy..

• #40   22. feb 2012 Pølse, Buddah ( hvis hun er fed smiley ) Bowie, Zoe Bowie, Rullepølse...

også eller : tykke, fede, flomme, grimme osv osv... *G*

Vi er ikke ret flinke, men vi er ret uflinke i en flink stemme ;)))

• #41   22. feb 2012 Vores gamle hund, Oliver, blev kaldt kommoden - faktisk er der flere der har beskrevet ham som en kommode uden at de viste vi kaldte ham det haha...
    Han var så firkantet og hans franskepoter der stak ud til hver side mindende altså en del om, ja en kommode..

Cuba bliver mest kaldt Cubbe eller "hønsefimselorteungen"

• #44   22. feb 2012 Uhh here goes :-))

Fluffy: Ko, Flufferluff, Fluff, Prinsesse, kragen, Fluffely, Frøken Fluff og flere jeg ikke lige kan huske smiley

Gizmo: Gris, Grisling, Gizze, Gizze Bisse, Gizze bisse bum bum, Fætter guf, Herman, gizzebarnet, Bisse, min mor kaldet ham tit Gizze bisse kan li Fi..e og Gizze med den store Tisse *LOL*

Bazil: Bazille, Bazil mus, Fætter guf ja der er ikke så mange endnu men det skal nok komme smiley

• #45   7. mar 2012 Hehe...der er godt nok mange gode imellem.

Tyson's navn er blevet lidt udvidet siden sidst til : hunmissekattefiskesureæselrøvh?ulspjæk!

- han er nemlig også et surt æsel og et røvhul...åbenbart(kender ikke til udvidelsen, da den er mellem Tyson, min datter og hendes far/min mand)

Kommentér på:
Skøre kælenavne ??

Annonce