{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.142 visninger | Oprettet:

At give pote - Forstås ikke her :) {{forumTopicSubject}}

Vi er gået i gang med at lære at give pote. Vi bruger den "nemme" metode. Jeg startede med at sige pote og tage hans pote, klikke og give godbid. Dette gjorde jeg MANGE gange uden helt. Så prøvede jeg at prikke lidt på det nedester af benet, så han til sidst løftede det en smule og klikkede da han løftede det mens jeg tog den i hånden. Uanset hvor længe vi gør det, er der INGEN fremskridt. Poten står HELT fast. Han forstår IKKE det har en sammenhæng med at løfte poten.
Andre idéer? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At give pote - Forstås ikke her :)
  • #2   22. feb 2012 Rigtig god idé! Men der har vi så et problem. Han er igennem en 6 ugers allergifoders prøvning for at tjekke for allergi, så de eneste godbidder han kan få er hans vådkost tørret i ovnen, og det er bare ikke interessant nok til at rode på hånden smiley

• #3   22. feb 2012 Der skal jo være en gulerod, ellers giver det nok ikke så meget mening, måske noget legetøj den er vild med eller andet.
    Vi gjorde det her at vi fandt det sjoveste legetøj, så sagde vi giv pote og tog poten, i det øjeblik vi tog poten fik de legetøjet, dette gjorde vi måske 30 gange om dagen i en måned, og idag ryger poten op bare vi hvisker giv pote.

Når en Shih Tzu kan lære det, så kan alle:o)))

• #4   22. feb 2012 Det blev hurtigt lært ved den metode som Kim H beskriver herhjemme smiley
    Hvad med agurk? cocktailpølser? Det er mine helt vilde med! smiley

• #6   22. feb 2012 Jeg gjorde det på en helt anden måde.

Jeg satte fladt min hånd frem mod hende, og ventede. Til sidst blev Silje så utålmodig så der skulle ske noget (præcis som jeg regnede med), og da poten rørte min hånd blev der sagt dygtig og delt godbidder ud. Sådan gjorde jeg 3 gange og holdte en pause, og trænede noget andet, bagefter forfra igen. smiley Efter 4 forsøg sad den perfekt, hun er MEGET lærenem.

• #7   22. feb 2012 Jeg gjorde det samme som Mor til Puttehunden og efter nogle forsøg så sad den, nu holder vi træningen ved lige og er igang med high five, men det kræver kyllinge godbidder. :-), jeg prøvede dette første gang da han var 12 uger og det fattede han ikke så vi lagde det på hyllen og tog det op igen i sidste uge.

• #8   22. feb 2012 Tak for alle de gode råd!
    Jeg har prøvet med legetøjet, men der er ulempen nemlig at man ikke kan tage legetøjet igen med det samme og prøve igen hehe.. Men den med at ligge hånden fladt foran ham, kunne godt fange hans interesse. Nu har han lagt sig til at sove, så det bliver næsten gang han er i sit es hehe smiley
    Desværre må han ikke få noget som helst andet end allergi tør og vådkost som det er nu, så der er ingen andre muligheder for andre godbidder desværre.

Kommentér på:
At give pote - Forstås ikke her :)

Annonce