{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.351 visninger | Oprettet:

Slidt pote {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg er kommet til at lave en poteskade på Ziva igår. smiley Billedet er lyst meget op, så ikke helt så rødt i virkeligheden, men det er for at vise, at vi er kommet til at slide det yderste lag af på trædepuden. Den er ikke varm og hun tillader helt fint jeg trykker og prikker på den. Jeg er meget sikker på, at såret er fri for bakterier men det væsker en lille smule. Tror måske hendes krop prøver at lave et beskyttende lag ala noget sår skorpe for det virker bestemt ikke som puds.

Det er ikke "ægte sår", for der er ikke hul i på poten, men det er jo en åben hudafskrabning, der sandsynligvis svier på hende.

Jeg har vasket såret kun med vand og manden er på vej op apoteket efter forbinding.

Jeg ejer en sølvsalve jeg plejer at smørre alle småskader med, men tror vi ikke det svier i en hud afskrabning?
Det er denne her https://dyrelageret.dk/pels-hud-299/b-b-soelvsalve-60-ml-p5386?gclid=CjwKCAiAp8iMBhAqEiwAJb94z64nOGhbAfI_VvR3FDOEQ8-eMNCw215oiGAyI7pVEqRXr75QDfDNWxoCBmwQAvD_BwE

Hun har ikke vist nogen tegn overhovedet på smerter, det var kun fordi hun slikkede poten så ville tjekke om der sad en sten.
Bør man give smertestillende?

Tænker at i andre må have lavet nogle erfaringer med at få slidt poterne og hvordan man kan hjælpe helingen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slidt pote
Kommentér på:
Slidt pote

Annonce