{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
949 visninger | Oprettet:

Skæl eller... {{forumTopicSubject}}

Hejsa..

Nu er min hvalp endelig kommet hjem og hvor er hun bare skøn smiley Og nøj jeg er træt hihi smiley

Jeg har lige et spørgsmål hva jer kloge hoveder måske kan svare på smiley

Har efter et par dage sammen med den nye hvalp opdaget at hun har noget der ligner skæld eller tør hud agtig på bagerste del af ryggen... Ville i bade hvalpen? evt i hvad?
Eller er det meget normalt at de "skæller" lidt mens de vokser?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skæl eller...
  • #1   24. feb 2012 hvilken foder får hun ?

  • #2   24. feb 2012 Vi har fået en hvalpe start pakke med der indeholder Royal canin...

  • #4   24. feb 2012 det går an at prøve med noget lakse olje i maden og se om det hjælper--

    min hanhund fikk skæl når han var rundt 2 år , prøvet da også med olje , men efter nogen mnd skiftet jeg foder og så blev det helt bra igen,,,

    tilykke med Hvalpen smiley


  • #6   24. feb 2012 Hvis der skal frontline til..så er det pelsmider!!

    Stronghold er rigig god til hvalpe


  • #7   24. feb 2012 Nu er den jo nok bare stresset over flytningen, eller trænger til noget andet foder.
    Hvis du skulle være i tvivl om det er skæl eller rovmider må du til dyrlægen, men det kan du jo få undersøgt når i alligevel nok skal derop.


  • #8   24. feb 2012 Lyder godt hvis det "bare" kan være flytningen der stresser lidt selvom hun nu på 4 dagen er faldet utrolig godt til smiley

    Lakseolie vil jeg prøve syntes det bliver nævnt mange steder og skulle være godt for en masse smiley



  • Pia m
    Pia m Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 104
    #9   25. feb 2012 hej kristina tilykke med vapsen. du skal passe på med at give den frontline min hanschæfer fik allergi efter vi gav ham en mod lopperr. rex har også skæl og tør hud. det bedste du kan gøre er at børste den 1 til 2 gange om ugen. og så give den lakseolie. men der er forskel på det, det der virkede godt på rex var det fra olivers, det ikke særligt dyrt. og så er der gratis fragt. og en god kundeservice. pøj pøj med vapsen.

  • #10   25. feb 2012 Undskyld men en havlp skal ikke have tør hud i den alder,,og da det er en fransk vil jegvære ekstar obs.

    ville tage til dyrlæge og sikre mig det ikke er pelsmider....så prøve mig frem med olie osv og håbe det ikke er begyndende allergi


  • #11   25. feb 2012 alle vores hvalpe havde lidt skæl på et tidspunkt omkring 3-4mdrs alderen, det forsvandt igen i løbet af 1-2 mdr. jeg var også lidt bekymret og forstod ikke rigtig hvorfor da de får et super foder, men som sagt det gik i sig selv igen.... jeg tænker om det kan have lidt at gøre med de ikke får modermælken længere og det jo i princippet også er en foderændring ligesåvel som når man skifter mellem de forskellige produkter.

Kommentér på:
Skæl eller...

Annonce