{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
580 visninger | Oprettet:

skæl???? {{forumTopicSubject}}

Hej alle i kloge hoveder herinde! smiley
Jeg sidder lige nu og børster Gustav godt igennem ( min lille chihuahua ) da han ikke fælder har han nemlig en HEL MASSE underuld, så jeg børster ham gerne hver dag for at hjælpe ham så han ikke har det så varmt, og så en gang om ugen hvor man går virkeligt i dybden og reder ham med en kam smiley
men har lige opdaget han har skæl?
hvad gør man lige ved det? smiley har aldrig i mit liv oplevet nogle af mine hunde har skæl smiley
han klør sig ikke eller virker generet, men det er aldrig noget han har haft før, så betegner det ikke som noget normalt? smiley

Tak for hjælpen på forhånd! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skæl????
  • #1   20. sep 2016 Troede slet ikke at den race havde underuld.. nå men kokosolie er godt for pels og huden

  • #2   20. sep 2016 Det synes jeg du skal fortælle til Gustav! smiley altså det er super hyggeligt at vi har den der time eller mere hver dag til grooming smiley men må ærligt indrømme jeg ville være glad for han bare fældede som de andre, det er lidt lettere end at skulle børste ham hele tiden og hvis man glemmer det i en dag eller to får han dreadlocks og så bliver han helt grå i bunden så det ser da tosset ud!
    skal jeg bade ham i kokosolie? eller give ham det i mad? :D'

    læste lige der står de fælder to gange om året og de ikke normalt har vildt tyk underuld men det passer altså ikke på Gustav!! smiley


  • #3   20. sep 2016 det er alt jeg har fået ind til videre, hat overvejet at starte på at kamme ham flere gange om ugen for der er fandme meget og han må sqda ha det vildt varmt!!! smiley
    han er langhåret forresten! smiley


    profilbillede
  • #5   20. sep 2016 Hader bare når de forskellige hunde ikke selv kender til deres racebeskrivelse smiley
    Men kokus olie er godt at putte i hans mad


  • #6   20. sep 2016 hvad er det også for noget han ikke engang ved hvordan hans pels skal være? ballademager! smiley
    okay, hvor meget? for han er lidt tyk i forvejen så vil ikke give ham for meget smiley


  • #7   20. sep 2016 Ja han lyder til at være en lømmel smiley Caos får en teskefuld med top,men han vejer 20kg, så tænker din nok kan nøjes med en kvart teskefuld, det er heldigvis ikke rigtig flydende, så det nemt nok at håndtere

  • #8   20. sep 2016 haha ja Gustav er jo lidt på den tykke side så han vejer godt 4 kg hvis ikke 4,5 så giver ham bare en lille smule smiley
    men tak! så håber jeg det hjælper!!


Kommentér på:
skæl????

Annonce