2.890 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Foder til Jack Russel Foder til Jack Russel

Jeg har lige fået en lille tæve på 10mdr. hjem igår. Det er første gang jeg selv har en jack russel og søger derfor gode forslag til foder.

Jeg skal til dyrlægen i den kommende uge til tjek med hende og der vil jeg også forhøre mig, men ville gerne høre om andres erfaringer med foder. Da Maddie har en stivhed i bagbenene, er hun ikke så aktiv som en alm. jack russel. Dette skal man også lige have i baghovedet.

Håber der er nogle der har nogle meninger og erfaringer de vil dele smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder til Jack Russel
  • #1   26. feb 2012 Hvad er hun opvokset på?

• #2   26. feb 2012 Det ved jeg desværre intet om smiley

• #3   26. feb 2012 euklanuba har et foder specielt til jack

men ellers kan de fleste bruges. vores fik kingsmoor.

• #4   26. feb 2012 Zippo får Taste of the wild pacific, han køre super godt på det. Udvikler muskler rigtig godt, pæn pels og ja ser bare godt ud du kan jo selv gå ind og se ham smiley hihi

Det vil jeg helt klart anbefale =)

• #5   26. feb 2012 Jeg har tre stk og kæresten to, og vi fodrer meget forskelligt. Jeg har prøvet specialfoder til racen, men kunne ærlig talt ikke se hvad forskellen var og desuden begyndte to af dem at æde kattens lort. Så blev jeg grebet af bølgen med kornfrit foder, men pelsen blev elendig og kiloene raslede af, tiltrods for at jeg gav ekstra og fodrede med fedt ved siden af. Så blev jeg stor fan af Hills, men efter at have vundet 48kg fra Husse (gav en hel del til kæresten) så har jeg skiftet mening. Med Husse skinner deres pels helt vanvittigt, de holder figuren og de lugter ikke ud af munden. De spiser med velbehag, men en gang om ugen får de lige et ben for hyggens skyld.
    Kæresten han køber det billige fra Lidl og synes at det er fantastisk. Jeg synes at hans bliver alt for fede og pelsen er elendig, men man kan åbenbart ikke ændre en jydes mening når det handler om penge.

Kommentér på:
Foder til Jack Russel

Annonce