913 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
sasha før og efter vægttab sasha før og efter vægttab
har aldrig synes sasha var decideret fed, men hun var da lidt buttet da vi overtog hende, med kun lige antydningen af en talje.
vægtmæssigt er der kun røget ca 2 kg (29,7-> ca 28,7)
men jeg synes hun har fået en meget pænere facon
jeg kan ikke selv bedømme om der er den store forandring i muskelmasse, ud over at min logik siger der bør være pga. øget møngde motion.
hvad synes i? ser hun godt ud? for tynd? for muskefattig?
dette er bare lidt en hyggetråd lavet af en ejer der er stolt og elsker at beundre sin hund
0 synes godt om
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 10 Hunde: 4 Emner: 168 Svar: 1.625
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1466 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 30 Svar: 30.014
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.777
Begge mine har også været for tykke og det er også blevet lavet om på og det klæder dem virkelig
feb 2009
men nu føler jeg nemlig selv at hun er helt perfekt, og det gløder mig i ser det samme
en af årsagerne (kun sekundær da jeg altid gerne vil have en slank hund) er at hun skal stereliseres og derfor gerne måtte nå at komme i helt god form inden - også fordi det så bliver lettere at holde hende der...
uhh men bliver jo helt stolt over at andre også kan finde hende i pæn form og køn - selvom min lille tøs er en helt ordinæs sort lab
feb 2009
ja, ser en del på klinikken, og det er bare en svær ting at snakke med folk om.
man kan sige hvad der kommer ind skal bruges ellers sætter det sig, men så kommer den tit tilbage - jamen han er bare ikke så glad for gåture, eller han tigger helt ulidelig osv osv.
men intet er jo en undskyldning. jeg har selv haft en fed kat (Efter en sommerferie pasning) og ved hvor hårdt det er at høre på jammer et helt døgn - men efter tre døgn med miau (jeg sultere ikke rationerede bare) så var der kun larm når jeg fandt foder frem. og den dag i dag holder han vægten.
og sashas forandring skete hovedsagligt den første måned hvor hun gik fra rester og lidt motion, til hundemad og meget motion...
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 272 Svar: 1.874
jan 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 27 Svar: 129
Synes man (alt for) ofte ser især labber være MEGET overvægtige og det er jo lige så usundt for hunde som for os
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.386
Og hvis du selv føler det er tilpas så er det nok det :))
Godt klaret i to
feb 2009
louise J har set mollys billeder før også, hun er rigtig smuk, minder mig om min gamle hund laika (se profil) hun var dog lab og golden blanding, men nøsten ligeså glat og skinnende
staphanie, ja, deres appetit og gode evner som tigger har jo nok sin del af skylden. sasha charmerer sig gang på gang til godbidder, og vi advarer folk om at hun så kommer til bage så det er på eget ansvar. men hvis jeg kan nå at reagere bedre får de gerne et nej med en forklaring
F og Z mange tak
sasha før og efter vægttab