Min hunds fremskridt:-) Min hunds fremskridt:-)
Har bare lyst til at dele min glæde over Louis fremskridt med jer.
Louis er en forsømt og nervøs gadehund fra Rhodos, som flyttede ind hos mig for snart 2 måneder siden. Da jeg fik ham, følte han sig ikke tryg ved andre end mig, og forsøgte at skjule sig bag mig, når der var andre til stede. Idag bliver han ellevild af glæde, når her kommer nogen.
I begyndelsen gøede han vildt og inderligt, hvis jeg snakkede med nogen på vores gåture. Nu står han stille og roligt ved siden af mig. Igår fik min nabo ovenikøbet lov til at kæle for ham:-)
Han har lært hvad sit betyder. Og så er vi begyndt at clicktræne. Det virker allerede over al forventning. Et klik og så kommer han springende. En genial opfindelse, som jeg varmt kan anbefale.
Louis har ikke været vild med at give mig lov til at pleje hans pels. Men idag fik jeg lov! En halv time sad vi ude i solen og hyggede os med hans pels og han er så fin nu.
Louis er stadig ikke glad for andre hunde. Og jeg var så småt begyndt at frygte sommeren, hvor vi er ude det meste af dagen. Min nabo har nemlig en hund. Og han og Louis har haft deres magtkampe langs stakittet. Kunne lige forestille mig en sommer med konstant gøen;-) Men nu nøjes de med at stå og snuse og pive lidt til hinanden.
Glæder mig over Louis og de fremskridt han har gjort. Han er bare den bedste hund, jeg kunne få:-)
feb 2010
Følger: 8 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 43 Svar: 651
Laekkert
Min hunds fremskridt:-)