{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris på import fra USA?
  • #1   1. mar 2012 Hej Tanja.

    Det bedste du kan gøre er, at ringe til en speditør for at få en præcis pris. Transportomkostningerne kommer lidt an på hvor stor hunden er, men du skal huske at du skal betale told og moms ved import fra USA af dyr.

    (link fjernet)


  • #2   1. mar 2012 Du slipper for told og moms hvis du selv henter den ( hvis jeg forstår reglerne rigtigt) så måske kan det betale din billet og så får du en lille ferie :-)) Er det en lille hund må du have den i flyet ( fly selskabet skal godkende først og alle har forskellige regler) men det koster ikke meget at få dem med.

  • #3   1. mar 2012 Minimumsprisen for transport til ligge på 3500 DKK - så det kan være, det kan betale sig, at hente den selv smiley

  • #4   1. mar 2012 Om du selv henter hunden eller ej gør ingen forskel hvad angår told/moms... dette skal betales uanset smiley


  • #5   1. mar 2012 Lise . det tror jeg ikke du har ret i , se neden
    For at kæledyr kan betragtes som personledsagede på rejsen skal reglerne nedenfor være opfyldt.

    Personledsagelse betyder:

    Dyr og ejer skal være på samme transportmiddel.
    Ejeren må gerne få en anden til at ledsage dyret, men det skal være en fysisk person. Det vil sige, at det ikke må være et transportfirma eller en ansat fra et transportfirma.
    Dyret må ikke ind- eller udføres med det formål at sælge det videre, eller give det til en anden person.


  • #6   1. mar 2012 Ups, man kan jo ret til at indføre varer for et vis beløb, kan ikke huske hvor meget men rundt 3000-4000 fra et ikke EU land. Desuden kan de jo ikke vide om man kan købt hunden derovre og for hvor meget :-))

  • #7   1. mar 2012 Jeg har lige fået min farao tæve hjem fra usa. Det kostede ca 6500 kr for flyet ( hun fløj alene ), 650 for transportpapire, 300 ved dyrepasseren, 800 ved dyrlægen ( alt i lufthavnen ) og da jeg ejede hunden slap jeg for indførsel af vare men ellers var det blevet ca 4000 kr oveni..

  • #8   2. mar 2012 Tenna D >>
    Tak for svar, hvor fløj din farao fra og hvem havde du kontakt med?

    Hvad skal man gøre som køber mht papirarbejde osv.?


Kommentér på:
Pris på import fra USA?

Annonce