330 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Min afdøde hund.. Min afdøde hund..

Hejsa.
Januar i år præcis fredag d.13 2006, blev mine elskede shcæferhund Ricko d. III kørt over af en lastbil og dræbt.
Selv om det er ved at rigtig lang tid siden og at vi stadig har den hund der var hvalp på tidspunktet så er jeg stadig ikke kommet mig og savner ham hverdag ?
Nogle der har gode råd ?

Jeg har det også skidt når jeg har det fantastisk med Lion der nu er en skn voksen og vil give alt min kærlighed til mig, så begynder jeg nogen gange at tænke at jeg endelig ikke må fjerne Ricko fra mit hjerte og give Lion alt :S

Hjælp mig jeg kan ikke komme mig..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle IKEA-møbler 800 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Stoppet handvask på badeværelse 900 kr.
  • Rensning af sofa 475 kr.
  • Skal have hængt tre egetræsrundstokke (trærør) op. De skal monteres fra en væg til en anden samt en hylde. 1.400 kr.
  • Jeg har brug for hjælp til 3 forskellige ting. 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min afdøde hund..
  • #1   8. jul 2006 det der hjalp mig, var. at tænke på alle de gode minder jeg havde med min hund. Så med tiden, kunne jeg smile, og ikke græde når jeg tænkte på ham. Tror altid du vil savne ham, men det vil blive nemmere..

tro mig det bliver bedre....

• #2   8. jul 2006 Jeg tænker også ofte på alt det gode,
    men er virkelig også så bange for at jeg glemmer ham, for minderne bliver tågede og han udseende og når jeg ser på lion er det som ricko, og det skal det jo ikke, for de er så forskellige.
    Jeg bliver også så sur når folk snakker om ham, for Ricko havde det dårligt hvor han blev født med resultat at da han blev voksen kunne han virke aggresiv, og f.eks da min mors kæreste sagde at de var meget mere tryg ved lion for ricko kunne man ikke regne med og at det kunne man med lion, blev jeg virkelig gal for det kunne man, han ville aldrig gøre nogen noget, vi betragtede hianden som søskende og han ville aldrig bide mig eller noget, og jeg syntes det er så ondt at sige sådan om en hund man selv har elsket der er død ?

• #3   8. jul 2006 Ja man skal ikke tale ondt om de døde. specialt ikke når det er en elsket hund.. Kan godt forstå du er bange for at glemme ham, men det gør du aldrig. han vil altid være i dit hjerte...

Heidi

• #4   8. jul 2006 Men er det ikke ret forkert at jeg begynder at se ham som lion, og at jeg glemmer hans udseende ? :S

• #5   8. jul 2006 Nej det gør alle.. Jeg mistede min hund gennem 15 år, og når jeg f.eks ser video med ham. synes jeg han ser helt anderledes ud..

Heidi

• #6   8. jul 2006 Cecilia P
    Lad være med at blande tingene!!!!
    En ting er dit minde om din hund....se mit råd i den anden tråd.....en anden er hvad du føler overfor din mors kæreste......det er to HELT forskellige ting!
    Uanset hvem der har sagt hvad, er du i stand til at skille tingene ad......det kan jeg da læse....ellers spørg Lion...han kan hjælpe dig1

• #7   8. jul 2006 Hvordan :S
    Ricko forstod når jeg var ked af og han lagde sig ved mig og puttede..
    Lion har ikke tålmodighed til at se mine tegn.. :S

• #8   8. jul 2006 Lise>> lidt hårdt. hun er kun 13 år... ..

• #9   8. jul 2006 Cecilia P
    Prøv engang når der er ro på.......kald ham ind på dit værelse.......kæl med ham og se ......

• #10   8. jul 2006 `Jeg skal prøve.. Jeg vil hvert fald prøve alt for at komme mig over Ricko, da det er ret udmattende altid at savne.. Men jeg vil nok altid savne ham, men hvis nu bare der kunne komme lidt ro på mit savn...

Kommentér på:
Min afdøde hund..

Annonce