330 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar
Min afdøde hund.. Min afdøde hund..
Hejsa.
Januar i år præcis fredag d.13 2006, blev mine elskede shcæferhund Ricko d. III kørt over af en lastbil og dræbt.
Selv om det er ved at rigtig lang tid siden og at vi stadig har den hund der var hvalp på tidspunktet så er jeg stadig ikke kommet mig og savner ham hverdag ?
Nogle der har gode råd ?
Jeg har det også skidt når jeg har det fantastisk med Lion der nu er en skn voksen og vil give alt min kærlighed til mig, så begynder jeg nogen gange at tænke at jeg endelig ikke må fjerne Ricko fra mit hjerte og give Lion alt :S
Hjælp mig jeg kan ikke komme mig..
0 synes godt om
dec 2005
Følger: 46 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 130 Svar: 845
tro mig det bliver bedre....
apr 2005
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 4 Emner: 9 Svar: 32
men er virkelig også så bange for at jeg glemmer ham, for minderne bliver tågede og han udseende og når jeg ser på lion er det som ricko, og det skal det jo ikke, for de er så forskellige.
Jeg bliver også så sur når folk snakker om ham, for Ricko havde det dårligt hvor han blev født med resultat at da han blev voksen kunne han virke aggresiv, og f.eks da min mors kæreste sagde at de var meget mere tryg ved lion for ricko kunne man ikke regne med og at det kunne man med lion, blev jeg virkelig gal for det kunne man, han ville aldrig gøre nogen noget, vi betragtede hianden som søskende og han ville aldrig bide mig eller noget, og jeg syntes det er så ondt at sige sådan om en hund man selv har elsket der er død ?
dec 2005
Heidi
apr 2005
dec 2005
Heidi
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.375
Lad være med at blande tingene!!!!
En ting er dit minde om din hund....se mit råd i den anden tråd.....en anden er hvad du føler overfor din mors kæreste......det er to HELT forskellige ting!
Uanset hvem der har sagt hvad, er du i stand til at skille tingene ad......det kan jeg da læse....ellers spørg Lion...han kan hjælpe dig1
apr 2005
Ricko forstod når jeg var ked af og han lagde sig ved mig og puttede..
Lion har ikke tålmodighed til at se mine tegn.. :S
dec 2005
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.375
Prøv engang når der er ro på.......kald ham ind på dit værelse.......kæl med ham og se ......
apr 2005
Min afdøde hund..