{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.029 visninger | Oprettet:

Kender i dette fodermærke??? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen. håber i vil hjælpe mig.. Min hund har været syg i nogle uger og kaster op og kaster op og har feber. Har været ved to dyrelæger og de siger alt er som det skal på prøver så vi skal prøve og skifte foder.

Vi har givet ham arion siden han var hvalp men nu overvejer vi Bozita Robur lam and rice..

Er der nogen af jer der har erfaring med den????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kender i dette fodermærke???
  • #1   12. mar 2012 Jeg bruger Robur, vores ene hund havde stort set konstant tynd mave og efter et par uger på Roburs lam og ris har maven været fin. Har brugt det i ca. 5 måneder nu.

  • #2   12. mar 2012 Vi har brugt det i 4 år og vi er så glade for det. Vi har de sidste 2 år dog brugt active and sensitive. Aldrig problemer med maven. Vi har en god opdrætterven som ofte havde sprøjtende diarré på nogle af sine hunde. Han bruger Robur nu og har ingen problemer. Ring evt til Jens Ingwersen som ejer firmaet petpoint.dk. Han er uddannet i ernæring og har inden han købte firmaet, kørt og forhandlet foder til dyrlæger.
    Kan kun gentage at vi er yderst tilfredse og ikke mindst er hundene. Selv om vi har brugt foderet så lang tid, synes de stadig at det smager godt og der er ingen tøven når der bliver serveret.


  • #3   12. mar 2012 fin foder, minimal fældning og afføring, dog er min hund ikke vild med smagen, men han er meget kræsen

Kommentér på:
Kender i dette fodermærke???

Annonce