1.211 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Eukanuba foder? Eukanuba foder?

Vi overvejer at købe en ordentlig omgang (2x15kg) Eukanuba til vores snart hjemkommende Berner Sennen...

Er der tilfældigvis nogle Berner Sennen ejere der er har erfaringer med dette foder?

Og så også mere generelt til jer med store racer, om I har erfaringer med Eukanuba?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne plantesten ud til fortorv. 2.200 kr.
  • Sætte basic gardinstang op fra IKEA og sætte en lampe op på børneværelse 1.000 kr.
  • Spejlophængning 700 kr.
  • Reparation udskiftning af hoveddørs lås, da den binder 1.280 kr.
  • Skift af karburator og service på havetraktor uden klippebord 1.650 kr.
  • Hækkeklipning 1.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Eukanuba foder?
  • #2   13. mar 2012 Jeg har fodret med Eukanuba før og vi har ikke haft problemer med det.

• #4   13. mar 2012 Vil bare sige at du skal prøve at kigge på hvad inholdet er, synes ikke det er særlig godt for at sige det pænt smiley

• #5   13. mar 2012 æj... satme ikke til at blive klog på alt det foder smiley

Vil jo ikke købe noget, der bliver noget bras for hunden.

"la vær at vise tænder": Hvad er der med indholdet? smiley

• #6   13. mar 2012 Min far har arbejdet for eukanuba, det har altid været vores førstevalg indenfor foder, han mener han kan stå personligt inde for fodret, de bliver uddannet meget i hundens anatomi og alle de der ting smiley
    Men man ved jo aldrig ! Vi har både haft schæfer hunde rhodesian ridgeback og victorian bulldogges på det og de har alle fungeret super godt på det med god ånde og flot pels.. Vi supplere så også med råt kød og fiskeolie smiley

• #7   13. mar 2012 Trine: Hvis ikke din far kunne stå inde for foderet så havdehan nok ikke solgt det smiley
    Kig på ingredienslisten - hunde spiser kød, derfor skal det stå først på ingredienslisten- ikke ris, majs og hvede

• #8   13. mar 2012 Satme en omgang forvirring det her smiley

Den ene 'brokker' sig over ingredienserne... Den anden skriver det modsatte smiley

• #9   13. mar 2012 Lars M - Som jeg også skriver : man ved jo aldrig. Jeg giver bare mit råd videre.

• #10   13. mar 2012 Har kun haft gode erfaringer med foderet. Alle individer er forskellige.

• #11   13. mar 2012 Har brugt eukanuba rigtig meget, bla er ham jeg har nu vokset op på det og brugte det også til mine tidlligere hunde..Har aldrig haft problemer med det..Fordre ikke med det mere, da jeg, som en anden skriver, mener at det første ord i indholdsfortegnelse burde være kød og ikke et kornprodukt..Men skiftede ikke pga problemer med foderet.

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.225
    #12   13. mar 2012 Min hund får det og altid haft fin pels osv.Kan godt være at der findes noget der er bedre til samme pris, men når det nu ikke er problemmer ser jeg ingen grund til at skifte.Skal lige have med at min hund ikke er en Berner Sennen.Kender en med en Berner og den får Arion og det trives den fint med, så det kunne måske være en mulighed

• #13   13. mar 2012 Snakker vi hvede og majs, når I nævner kornprodukter?

• #15   14. mar 2012 Ja.. Måske vi skulle prøve et lille omgang af det først, før vi bestiller 30 kg fra Tyskland smiley

• #16   15. mar 2012 Det lyder dælme som nogle ordentlige dejklumper smiley hehe

Men ja, vi må jo forsøge os frem. Og især pels har noget at sige, synes jeg.

Kommentér på:
Eukanuba foder?

Annonce