Cavalier King Charles Spaniel

Cavalier King Charles Spaniel

Medlemmer: 110
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Eukanuba foder
  • #1   21. sep 2008 Jeg har en prøve på det ja, Vega er ikke synderligt imponeret, men tror nu at det er udmærket foder..

• #2   21. sep 2008 Bianca kan godt lide det, men der er heller ikke noget som hun sådan set ikke kan lide smiley
    Men vil sige at det har hjulpet med hendes pels og afførring.

• #3   21. sep 2008 Jeg bruger det en gang imellem men ikke fast - Murphy synes ret godt om det : )

• #5   21. sep 2008 Hejsa
    Jeg har ikke prøvet det, og har den holdning, at det efterhånden er gået lidt over gevind. I bund og grund, så ser jeg det som et billigt salgstrick. Der er meget godt foder på markedet, og jeg mener bestemt, at der skal skelnes til, at foderet er tilpasset hundens størrelse og alder, herefter er resten for poppet i min Verden. Hunde er fra naturens side indrettet til at fange et bytte, og der har nok ikke lige stået race på det der er fløjet forbi:-)
    Fred være med dem der køber det, for jeg er sikker på det ikke skader hundene. Dog er det velkendt, at det foder den ene hund trives godt på, måske ikke er optimalt for en anden...
    /Anja

• #6   21. sep 2008 Jeg er helt enig med Anja i, at det afgørende for valg af foder er størrelsen, alder og aktivitetsniveau. Har prøvet Eukanubas Cavalierfoder. Det er bestemt et foder af samme gode kvalitet som det øvrige Eukanuba foder, men bidderne er alt for små. De er samme størrelse som hvalpefoderet. Vores dyrlæge anbefaler det ikke pga størrelsen på bidder som på sigt vil give tandsten. Hun anbefaler vi fortsætter med Eukanuba som passer til hundens størrelsen, alder og aktivitetsniveau.

• #7   21. sep 2008 Til Julie S

Hvordan har det hjulpet med hendes pels og afføring?

• #8   21. sep 2008 Hej Anette.
    Hendes pels er blevet mere blød og glansfuld. Hendes afføring er blevet meget reglmæssig. næsten det samme tidspunkt hver dag. Men det var det også før dog ikke altid. Hilsen Julia

Kommentér på:
Eukanuba foder

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce