{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.423 visninger | Oprettet:

alice j
alice j
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 18

Hanhund markerer indenfor {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg vil bare lige høre jeres erfaringer med kønsmodne hanhunde der begynder at tisse indenfor for at markere.

Har i oplevet at de er holdt op, og i så fald efter hvor lang tid?

Eller er det kun kastration der hjælper på det?

Min dyrlæge har nemli anbefalet kastration, da jeg har en hanhund på 10 måneder, der har tisset inde i ca. 2 måneder nu..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hanhund markerer indenfor
  • #1   13. mar 2012 Jeg har en der har gjort det én gang .
    - Jeg tog ham på fersk gerning og gav ham en skideballe ..
    siden da er det ikke sket .

Så du må holde øje med ham, så han ikke kan komme til det uden du ser det .
    Jeg ved, det er svært, men ellers må du jo i en periode give ham snor på, så han ikke har mulighed for at smutte ud af dit synsfelt .

• alice j
    alice j Tilmeldt:
    jan 2012

#2   13. mar 2012 Ja, han gør det desværre altid når jeg ikke ser det. Så venter også bare på øjeblikket hvor jeg ser det, så han kan få lidt skæld ud:)

• #3   13. mar 2012 Så må du sørge for I er sammen hele tiden, hvis du vil komme det til livs .

• #4   13. mar 2012 Kirk begyndte også på det i den alder, og han gjorde det også altid når jeg ikke så det. En dag tog jeg ham så med benet i vejret og gav ham en skideballe af den anden verden og han har aldrig gjort det siden.

Det er for mig et spørgsmål om opdragelse og ikke noget man kastrerer sig ud af:o))

• alice j
    alice j Tilmeldt:
    jan 2012

#6   14. mar 2012 Ja, må prøve at holde godt øje med ham, og håbe jeg fanger ham i øjeblikket:) håber bare der bliver snart...

• #7   14. mar 2012 Tico er 2 år og fik ham kastareret for 1/2 år siden, han markerede sig altid når vi havde ham med nogen steder henne. Uanset hvor meget vi gjorde blev han ved, jeg var imod kastration men i dag fortryder jeg ikke at det blev gjort, han har ikke gjort det siden:)

• alice j
    alice j Tilmeldt:
    jan 2012

#8   15. mar 2012 Ok tak for rådene. Som udgangspunkt vil jeg heller ikke have ham kastreret, men hvis det bliver ved længe(han gør det nemlig også ved andre), bliver det nok sidste udvej. Giver det dog lige lidt tid endnu:)

Kommentér på:
Hanhund markerer indenfor

Annonce