1.364 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Første hvalp - bur ? Første hvalp - bur ?

Hey alle sammen smiley

På fredag henter jeg min første egen hvalp, og jeg vil bare høre hvad i synes om bur?
Jeg kan godt se ideén i at hunden lærer at være tryg i buret og måske er mere afslappet når den skal være alene hjemme.
Men jeg kunne godt tænke mig at hører jeres meninger og erfaringer med bur smiley

Hilsen Pernille

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Første hvalp - bur ?
  • #1   19. mar 2012 For mig er det meget vigtigt, at min hunde er trygge ved at være i bur, som vi bruger i bilen og ude til stævner, kurser mv. Men jeg kunne ikke drømme om, at bruge det, når de er alene hjemme. Der har de fri adgang til hele huset. Det er ikke spor sværere at lære hunden at være alene hjemme i huset, end i et bur, og jeg er slet ikke i tvivl om, hvad mine hunde foretrækker.

• #2   19. mar 2012 Helt enig med Karina og møghundene.....

• #3   19. mar 2012 Det bedste er alenehjemme træning, bur børkun bruges når andre muligheder er udtømte

• #4   19. mar 2012 Er også helt enig med Karina! Vi har aldrig brugt bur hjemme, men derimod fundet det helt perfekte sted til Krøyers kurv, hvor hun er rolig, når hun er alene hjemme. Hun har adgang til 2 gange, soveværelse og køkken

• #5   19. mar 2012 Enig med Karina.

• #6   19. mar 2012 vi har både bur i bilen og hjemme, dem hjemme er lågen pillet af så de bruger dem til huler ìg Helle sted.

• #7   19. mar 2012 Hvis i laver det som en hule og lågen er åben er det ok. Må indrønne jeg syntes det er synd og spærre hunden inde i et bur i mange timer.
    Faktisk vil jeg håbe det bliver forbudt og bruge buret som den nemme løsning når en hund skal være alene.

• #8   19. mar 2012 Walde har et stort bryggers hen er i når vi ikke er hjemme,i bilen har vi ikke bur men derimod en sele til ham, så han sidder og hygger sig mellem børnene.:)

• #9   19. mar 2012 jeg har aldrig brugt bur herhjemme før, på udstilling....ja, men så fik vi Blackie sidste år, hun betragter buret som sin helle, og er der om natten og hvis vi skal være længe væk hjemmefra. De små lukkes da i udestuen, og hvalperum

• #10   19. mar 2012 kommer an på hvordan hunden har det med et bur smiley

min Hunden knus elsker sit bur, det står og fylder i køkkenet med tæppe ( og 5 tons heste dækkener ) oven på..
    min mors hund til gengæld, hader bure.. han har kun et i bilen..

mange hunde elsker huler, og der er et bur fantastisk.. men har man en hund med tendens til lidt claus, så er det nok ikke særlig fikst smiley

• #11   19. mar 2012 Kan se en del har hulebur som os, Isac elsker sit, der er tæpper hen over og tykker puder i, døren skal stå åben og det er bare HANS plads, ve den der vil indtage den:o))

• #12   19. mar 2012 Vores er i bur når de er alene, og det fungere simpelthen perfekt =)

Og de elsker deres bure =D

• #16   19. mar 2012 Altså burtræning i forbindelse med renlighedstræning og alene hjemme træning som de gør i USA er jeg meget modstander af, for hvalpen lærer ingenting af at sidde i et bur og desuden, så synes jeg at hunden skal have en vis bevægelsesfrihed hvis den skal være alene hjemme i længere tid.

Men at have et bur stående med lågen åben som en lille hule er da alletiders hvis hunden synes om det, mine katte er meget glade for deres transportkasser, mens Lia slet ikke kan klare at blive spærret inde, heller ikke i en pænt stor hundegård. Til gengæld er hun stille og rolig, når hun har plads nok.

Bure i forbindelse med udstilling og transport er jo også vældig praktisk, men det skal stadigvæk trænes stille og roligt, sådan at hunden er tryg ved buret og så skal den så vidt mulig ikke sidde derinde i flere timer med mindre det er absolut nødvendigt.

• #18   20. mar 2012 isabelle M hvad så med de hunde som bliver slået ihjel af indbrudstyve, når de går løst i huset og vil beskytte deres hjem? Det er pest eller kolera, og jeg vælger pest/bur smiley

Kommentér på:
Første hvalp - bur ?

Annonce