{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.730 visninger | Oprettet:

Kennelhoste ??? {{forumTopicSubject}}

Jeg har netop fået hund nummer 2 for en uge siden.
I går begyndte hund nr 1 så at snotte temmelig meget (der er tale om franske bulldogs), og i dag har jeg et par gange oplevet at hvalpen har hostet...

Har søgt og læst på nettet og som jeg forstår det, kan de godt få kennelhoste selvom de er vaccineret imod det, men samtidig læser jeg det somom at det typisk er et sommer- og efterårsproblem...

Talte med dyrelægen tidligere i dag vedr. den store der snotter, hun har ikke feber og spiser, drikker og leger normalt - han mente jeg skulle se tiden an.
Men nu er jeg da i tvivl når den lille hoster - tænker jeg nok hellere må et smut forbi dyrelægen i morgen.

Er der nogen af jer der har erfaring med kennelhoste? Læser det som om man ikke rigtig kan gøre noget andet end holde hundene i ro... ??? og mon det kan være kennelhoste på denne årstid???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kennelhoste ???
  • #2   21. mar 2012 altså jeg ved ikke så meget om kennelhoste... Men Basco har også været lidt snottet og haft noget hoste om morgenen i et par uger. Men jeg så tiden an da han ikke virkede sløj, og nu har han det fint. Vi var hos dyrelægen i mandags pga noget andet, hun sagde han var helt rask... Så jeg tænker det måske var lidt forkølelse han havde... Ved ikke om det er noget du kan bruge... smiley

• #3   21. mar 2012 Tjaee det kan jo godt lyde som om der er noget i omløb - på samme måde som med os mennesker...
    Filuca har før været forkølet hvor det er gået over af sig selv efter et par dage, og vi render jo ind og ud hele tiden i al slags vejr med sådan en lille vaps...
    Det bekymrer mig bare at den lille er begyndt at hoste... Hmmm ringer til doctor dyr i morgen og hører hvad han synes.

• #7   21. mar 2012 Ringer i hvert fald til dyrelægen i morgen - kan selvfølgelig godt se det ikke er smart at tag dem med pga. smittefare...

Hvordan bliver dine behandlet "Nu med to chier" ???

• #9   22. mar 2012 snakkede med dyrelægen til morges, hun mente jeg skulle se tiden an... så længe de spiser,drikker og ikke har feber... Holder lige ekstra øje med dem i dag/nat og ringer igen i morgen tidlig hvis det ikke er blevet bedre.

• #10   22. mar 2012 Mine 3 hunde har alle haft det for et par mdr siden. Kunne intet mærke på dem udover deres hosten. Spiste,drak og legege som normalt og fortæl lige en labrador at den skal holde sig i ro! Ja,right.... snak til en dør hehe

Kommentér på:
Kennelhoste ???

Annonce