Kennelhoste ??? {{forumTopicSubject}}
Jeg har netop fået hund nummer 2 for en uge siden.
I går begyndte hund nr 1 så at snotte temmelig meget (der er tale om franske bulldogs), og i dag har jeg et par gange oplevet at hvalpen har hostet...
Har søgt og læst på nettet og som jeg forstår det, kan de godt få kennelhoste selvom de er vaccineret imod det, men samtidig læser jeg det somom at det typisk er et sommer- og efterårsproblem...
Talte med dyrelægen tidligere i dag vedr. den store der snotter, hun har ikke feber og spiser, drikker og leger normalt - han mente jeg skulle se tiden an.
Men nu er jeg da i tvivl når den lille hoster - tænker jeg nok hellere må et smut forbi dyrelægen i morgen.
Er der nogen af jer der har erfaring med kennelhoste? Læser det som om man ikke rigtig kan gøre noget andet end holde hundene i ro... ??? og mon det kan være kennelhoste på denne årstid???
aug 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 3 Emner: 45 Svar: 435
jul 2011
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 58 Svar: 290
Filuca har før været forkølet hvor det er gået over af sig selv efter et par dage, og vi render jo ind og ud hele tiden i al slags vejr med sådan en lille vaps...
Det bekymrer mig bare at den lille er begyndt at hoste... Hmmm ringer til doctor dyr i morgen og hører hvad han synes.
jul 2011
Hvordan bliver dine behandlet "Nu med to chier" ???
jul 2011
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 138 Svar: 533
Kennelhoste ???