{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mops
  • #1   23. mar 2012 Alle hunde med underuld har fældeperioder. De SKAL fælde 1-2 gange om året alt efter race.
    Brug en god børste.. feks en Furminator i perioden, men endelig ikke hver dag med furminatoren.

Hvad fodrer du med ?

• #2   23. mar 2012 min blanding gør det samme, og spurgte derfor også om råd herinde... Det jeg fik af vide var at fiskeolie, ville kunne hjælpe på problemet... og at mops generelt bare fælder som et ondt år...

Jeg har prøvet med fiskeolie og jo, der er en mindre virkning... Bruger derudover furminator, og furminator shampoo og balsam.. den første uge efter at han er blevet vasket fælder han stort set ikke, men derefter er problemet der igen...

Så noget siger mig, at man bare må leve med at der kontant er hundehår alle vegne.. og at man skal støvesuge et par gange om dagen...

• #3   23. mar 2012 Mops fælder bare meget. det eneste der er at gøre, er at børste den en gang imellem, når det er værst. En furminater e GULD værd smiley

• #4   23. mar 2012 jeps en mops flder bare hele tiden !!!
    Men børst den, og et bad en gang i mellem gør også at man får løsnet det værst og kan rede det bagefter..

ved ikke hvad foder du bruger, men jeg oplever at hvis man bruger RC mops foderet så reducerer det flædningen smiley

• Sandra K
    Sandra K Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 2
    #5   16. okt 2012 Efter vi er begyndt at give vores mops Barf, fælder han langt mindre.

Kommentér på:
Mops

Annonce