{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
792 visninger | Oprettet:

~ Den røde ko ~
~ Den røde ko ~
Hunde: 1 Emner: 100 Svar: 525

Og jeg var bange for ingenting...Akila mødte hvalp {{forumTopicSubject}}

Ja, og så har jeg bare gået og været nervøs.
Jeg spurgte jo herinde hvordan mødet med den lille hvalp, hos min morbror, og Akila skulle mødes. Det skete så idag. De er 3. gangs hundeejere og ikke så pyllerede som mange af os andre er. Så det gik jo super fint!
Akila og jeg havde gået en go tur inden mødet. Og så mødtes hundene på morbror´s store grund. Akila fik tumlet ham lidt og trådt lidt på ham, af bar iver og legesyghed. Men han pev bare lidt, men nysgerrigheden var for stor. Og da vi gik ind for at lave the (til at nyde udenfor), så kom vi ind på hans domæne og SÅ voksede hans selvtillid og ville lege men Akila var flink og gav kun et vov hvis han var for meget, og så lå han på ryggen og så op igen og videre med legen...

Ja, nogen gange er man nervøs for ingenting. Bare fordi man har en stor rød ko til hund. :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Og jeg var bange for ingenting...Akila mødte hvalp
  • #2   23. mar 2012 det var godt det gikk bra smiley

sånn er jeg også smiley

men det er jo fordi man vil at mødet skal gå helt fint smiley

• #3   23. mar 2012 Det er så dejligt når det går godt :o)
    Tillykke!

• #4   23. mar 2012 Takker!! Og ja, man vil jo gerne have at det går godt så man kan passe hinandens hunde...

• #5   23. mar 2012 super det gik godt, de skal nok få fornøjelse af hinanden, og I får glæde af at se dem sammen...

• #7   24. mar 2012 Ja, men nu er Akila osse lidt af et næsehorn. Og hun bliver ikke kaldt Den Røde Ko for ingenting, for nogen gange blev han lige væltet af hendes store numse, lige så han væltede. Men når han gav et piv viste hun jo osse at hun havde været for voldsom. Hun skal jo lige finde ud af at han ik kan tåle så meget...

• #9   25. mar 2012 Hehe.. Minder mig om fenris' møde med min kusines 1 år ældre Golden Aiko.
    Aiko går ikke igennem døråbninger hvis han skal røre døren forsvar komme igennem, det fandt Fenris hurtigt ud ad.
    Vi lod soveværelsesdøren stå på klem så Fenris kunne gå derind og det gjorde han. Han fandt så ud af at man kunne stå og hoppe og dansee og slå Aiko i hovedet med dine poter og så løbe i Helle/sikkerhed bag døren hvis Aiko tog udfordringen op..
    Frække hunde...

• #10   25. mar 2012 Hi-hi! Stine! Ja som Palle skriver. De er sku frække og snu de små myr!

Kommentér på:
Og jeg var bange for ingenting...Akila mødte hvalp

Annonce