Og jeg var bange for ingenting...Akila mødte hvalp {{forumTopicSubject}}
Ja, og så har jeg bare gået og været nervøs.
Jeg spurgte jo herinde hvordan mødet med den lille hvalp, hos min morbror, og Akila skulle mødes. Det skete så idag. De er 3. gangs hundeejere og ikke så pyllerede som mange af os andre er. Så det gik jo super fint!
Akila og jeg havde gået en go tur inden mødet. Og så mødtes hundene på morbror´s store grund. Akila fik tumlet ham lidt og trådt lidt på ham, af bar iver og legesyghed. Men han pev bare lidt, men nysgerrigheden var for stor. Og da vi gik ind for at lave the (til at nyde udenfor), så kom vi ind på hans domæne og SÅ voksede hans selvtillid og ville lege men Akila var flink og gav kun et vov hvis han var for meget, og så lå han på ryggen og så op igen og videre med legen...
Ja, nogen gange er man nervøs for ingenting. Bare fordi man har en stor rød ko til hund. :o)
jan 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 4.271
sånn er jeg også
men det er jo fordi man vil at mødet skal gå helt fint
sep 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 7 Svar: 1.854
Tillykke!
jan 2010
Hunde: 1 Emner: 100 Svar: 525
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 103 Hunde: 4 Emner: 966 Svar: 18.303
jan 2010
aug 2009
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 39 Svar: 756
Aiko går ikke igennem døråbninger hvis han skal røre døren forsvar komme igennem, det fandt Fenris hurtigt ud ad.
Vi lod soveværelsesdøren stå på klem så Fenris kunne gå derind og det gjorde han. Han fandt så ud af at man kunne stå og hoppe og dansee og slå Aiko i hovedet med dine poter og så løbe i Helle/sikkerhed bag døren hvis Aiko tog udfordringen op..
Frække hunde...
jan 2010
Og jeg var bange for ingenting...Akila mødte hvalp