Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skal have fjernet hvepsebo 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.149 kr.
  • Møbler på plads efter gulvslibning 2.500 kr.
  • Nedtagning og bortskaffelse af trampolin 300 kr.
  • Elektriker - opsætning af lamper plus stikkontakt 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund i bilen, Varme??
  • Trine P
    Trine P Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 456
    #1   24. mar 2012 Ring til Falck / politi først, hvis de sige go for det kan ingen sige du skal erstatte noget.

Ps. det er hurtiger at komme igennem til falck over tlf. ;0)

• #2   24. mar 2012 Det er ikke lovligt, men det må være op til en domstol at afgøre om det er strafbart eller udløser erstatning.
    Men det er ulovligt at lade en hund lide i en varm bil.

• #3   24. mar 2012 Hvis du vælger at slå en rude ind, skal du bare huske et vidne . Selv ville jeg også gøre det ..

• #4   24. mar 2012 http://www.bentbay.dk/hundemord.htm

• #5   24. mar 2012 Anne jeg ved ikke hvem der står bag dit link, men vedkommende skal nok lige læse op på juraen vedr. nødværge.

• #6   25. mar 2012 Roadrunner: Nu synes jeg lige du overdriver ret kraftigt..kan ikke rigtig se sammenhængen med at redde en dehydreret hund ud fra en bil og så gå ind i et hjem fordi en hund gør..?...

Selvfølgelig skal man være sikker i sin sag. Personligt ville jeg først holde øje et stykke tid for at være sikker i min sag, derefter vil jeg kigge i omkringliggende butikker/boliger osv. for at se om kan finde ejer, og hvis det ikke giver pote og jeg stadig mener at der er tale om en hund med hedeslag, så vil jeg kontakte falch og derefter slå ruden ind...... Men mener bestemt ikke det er lovligt (ikke at det ville standse mig hvis uheldet var ude)....

Kunne faktisk godt tænke mig at se hvad der står i lovgivningen (hvis noget) ang. dit spørgsmål..

Men igen, vær sikker i din sag for nogle hunde er bare mere varmefølsomme end andre ( som min franske dreng) Han lignede konsekvent en der var ved at dø hele sommeren over, ligemeget om han var i bil, på gåtur, i haven, i skyggen, indenfor eller i badekaret...

• #7   25. mar 2012 Roadrunner

Hahahaha smiley ja det kunne se godt ud.

• #8   25. mar 2012 Denne tråd satte lige nogle tanker igang denne søndag morgen.
    Telefon numret til Falck ( 70102030) er nu lagt ind i telefonen og så burde man have en ting til at slå ruden ind med i bilen, den skal erhverves idag.
    den kan jo også bruges i andre tilfælde, så er man sommerklar til at møde alle tåber :-))

• #9   25. mar 2012 Min far arbejder som vagt i Århus, og en sommerdag fik han af vide, at der sad en hund i en bil. Han skynder sig derud, og hunden ligner en der er ved at dø!

Min far får smadret ruden, og hevet hunden ud. Det var en fuldvoksen Amstaff han, som virkede meget lykkelig over at komme ud, da han kom til sig selv.
    Ejeren var inde og shoppe, og havde glemt alt om hunden i bilen !!! IDIOT!!! Men min far kom ikke til at erstatte noget =)

Han har faktisk for det ikke skal være løgn, gjort det samme en anden gang. Denne gang var det bare ikke en hund, men et spædbarn, som moderen havde ladet sidde i bilen... Barnet overlevede, og min far skulle igen ikke erstatte noget...

Folk er syge...

• #10   25. mar 2012

Nat: Nogle folk tænker sig desværre bare ikke om smiley
    Flot reageret af din far.

• #11   25. mar 2012 Roadrunner. Overdrivelse fremmer forståelsen . Det er jo netop derfor man skal skaffe sig vidner på ,at hunden er ved at dø i bilen .Aflfisten . Hvis din hund lå i din bil og var ved at dø ,ville jeg også smadre ruden . Og hvem som kommer til at betale , bliver jo spændende !!!

Kommentér på:
Hund i bilen, Varme??

Annonce