{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
799 visninger | Oprettet:

Frossen mad - aktivering? {{forumTopicSubject}}

Ja, idéen kom idag da Gia legede med en flaske med vand i og synes det var rigtig sjovt at se om hun kunne slikke det her vand op af flasken (inden den blev vendt på hovedet ;-)) og jeg ved man i nogle zoologiske haver også smider noget frugt i fryseren og så giver det til dyrene som aktivering hvor de så kan sidde og slikke på det her frosne frugt. Har så idag smidt en flaske vand i fryseren som hun kan få imorgen og hygge sig lidt med når det er frossent.
Men mit spørgsmål er så; hvis jeg vil putte noget lækkert i til hende, så det ikke bare er vand, hvad kunne det så være? Kan jeg godt komme lidt pølsestykker i, eller skal jeg hellere tage hundepiller eller?? :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Frossen mad - aktivering?
  • #1   25. mar 2012 Jeg har haft dags gamle kyllinger at give pølsen her - Det var et hit !!!!

    Men ellers fryser jeg gerne ben med leverpostej og godbidder i smiley


  • #2   25. mar 2012 Du kan gøre lige hvad du synes. Hvis hun let tager på ville jeg nok bruge hende foder i stedet for pølser, og så give hende det mindre foder når hun ellers skal spise. Ved ikke hvornår i fodrer hende. u kan også putte frugt og grønt i hvis hun gider at spise sådan noget, dog selvfølgelig ikke det som hunde ikke må spise.

  • #3   25. mar 2012 Tak for svarene.
    Det tror jeg også vi vil prøve med et ben med leverpostej og godbidder i, det tror jeg vil blive et hit!
    Tomat giver vi hende sommetider men ellers får hun ikke noget frugt eller grønt, men ja, det kunne vi jo prøve og se om hun gider smiley


  • #5   26. mar 2012 En kong har vi ikke men vi flere aktivitets bolde og lignende smiley
    Har nu her lige puttet et lækkert kødben i fryseren som er stoppet op med leverpostej og hundepiller. Glæder jeg mig til at give hende smiley


Kommentér på:
Frossen mad - aktivering?

Annonce