{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.065 visninger | Oprettet:

frossent mad {{forumTopicSubject}}

hvor meget skal det tø, er det farligt hvis det stadig er frossen når hunden for det, jeg har erfaring med at Cadence helst vil ha det når det ikke er helt tøet, hun gider ikke spise det når det bliver slatten, men hvad er bedst oh hvor længe SKAL det være taget op inden hun får det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  frossent mad
  • #1   12. jan 2009 Lad du din hunds mave bestemme det :o)

    Nogle kan tåle den frosne mad, andre kan ikke.


  • #2   12. jan 2009 jeg har fået at vide at når kødet er frossent eller ikke helt optøet,,så vil det også "slibe" på tænderne,dette er jo vigtigt, hvis man har hund med hang til tandproblemer ---desværre ryger "bundproppen" på min den ene hund hvis den får frossent.

  • #3   12. jan 2009 okay så det er altså ikke farligt, hun vil bare helst have det forholdsvist frossent, kan jeg så give hende det med det samme fra fryseren eller skal det lige stå ½-1 time? hun har intet problemer med maven, den fungere helt som den skal, selv om hun har fået sin mad knap tøet op i 14 dages tid nu.

  • #4   13. jan 2009 Hvis Gizmo får direkte fra fryseren, så slikker han gerne lidt på det, spiser måske noget, hvis ikke render han med det og gemmer det til det er tøet op til hvad han synes. Så han styrer det sådan set selv :), ingen maveprobs her :).
    Marvben med fyld, dem får han direkte fra fryseren, så tager det også lidt længere tid og få det tømt smiley


  • #5   13. jan 2009 oskar ville i en periode ku ha sit foder frosset, han nægtede at røre det hvis det var slattent og optøet...
    hans mave fungerede helt fint på det og gud hvor var det nemt smiley hehe

    sådan gik det et par måneder, og så ville han igen hellere ha det optøet... tossede hund smiley hehe


  • #7   15. jan 2009 Du kan evt lave en tilvænningsperiode, hvor du starter med bare en lille smule frossent og så give kødet mere og mere frossent. Giz kan godt få lidt racermave hvis han ikke har fået frossent i et stykke tid og jeg så bare hiver noget ud af fryseren til ham :).

Kommentér på:
frossent mad

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce